Цікаве

Яскравий та доступний: що треба знати про оновлений Nissan JukeТест-драйв

Яскравий та доступний: що треба знати про оновлений Nissan Juke

Перед вами оновлений Nissan Juke. Не бачите змін? У деталях, як-от фари, бампер та решітка, змін дійсно немає. Але настрій від, здавалося б, знайомого обличчя зовсім інший.

Адже до Джука повернувся його фірмовий яскравий жовтий колір, який він мав у першому поколінні! На прохання клієнтів, як то кажуть. Що ж, клієнтам лайк за змістовний запит. Ніссану теж – за чуйність. А ще – за фантазію, бо цей жовтий не такий, як був. Він набагато яскравіший, і це явний успіх фірмових колористів.

Ми намагалися відобразити цей дійсно чудовий колір не лише на фото, а й на відео. Дуже радимо подивитися.

А для тих, кому зручніше читати, підготували текстову версію тест-драйву. Тож продовжуємо і одразу згадуємо ще одну цікаву деталь: після оновлення Qashqai яскравий Juke наразі залишився єдиним із кросоверів Nissan, який має таку величезну хромовану літеру V попереду. Тому він зовсім не здається нам виключно жіночим.

Салон помітно подорослішав і теж має дещо, що може зацікавити саме чоловіків. Хоча головні принади сподобаються всім, адже оновлений Nissan Juke отримав пару дисплеїв, як у старших моделей: діагоналлю 12,3 дюйма в зоні водія і такого самого розміру – в центрі панелі.

До того ж його на 8 градусів обернуто у бік водія. Так простіше дотягуватися до всіх куточків дисплея, і це посилює відчуття, що ви сидите в такому собі кокпіті. На цей самий ефект працюють оці кольорові смужки та вставки під карбон.

Суттєво покращилися не лише матеріали, які сміливо можна назвати преміальними, але й функціонал: наприклад, тут бездротові Apple CarPlay та Android Auto, й обидва будуть вже у стартовій комплектації разом з обома дисплеями. Мотоциклетний бак залишили на місці, не переймайтеся. І сидіння такої космічної форми оновлений Juke теж пропонує всім. А ось жовті кольорові вставки – тільки покупцям топового оснащення N-Sport.

До речі, довжина дистанції між стартом та фінішем у прайсі – лише 130 тисяч гривень. Адже відтепер усі Джуки оснащені дуже добре, різниця лише в пакетах персоналізації та в деяких деталях.

Скажімо, система кругового огляду з’являється у другій від початку комплектації Tekna, аудіосистема Bose Personal Plus – у наступному оснащенні N-Design. Хоча за доплату її можна отримати і в Tekna. Все інше, починаючи з клімат-контролю та підігріву керма та закінчуючи повним набором систем безпеки, буде скрізь. Ну, майже повним, оскільки система ідентифікації рухомих об’єктів MOD теж починається з Tekna.   

 

Оновилися не лише матеріали, хоча саме вони створюють настрій. Але коли ними намилуєтеся, то напевно оціните величенький бардачок (майже 8 літрів) та новий підлокітник з асиметричним дизайном, що збільшує винос на 25 міліметрів. З ним зручніше.

Салон доволі місткий як для цього класу. Цілком вірогідно, що його вистачить навіть для потреб невеличкої сім’ї. А от багажник тут насправді великий – 422 л.

 

Людині середнього зросту на другому ряді – норм, навіть із деяким запасом. Зауважимо, що порти USB-A USB-C є не тільки попереду, але й позаду.

Juke, навіть оновлений, не став гібридом.

Від гібридизації відчутно підстрибують ціни, і цього небажаного стрибка оновленому Juke вдалося уникнути. Хоча паливний апетит тут майже як у гібрида, близько 6 літрів на сотню в місті. Напевно, для цього двигун має бути маленьким, і так воно і є.

Нагадуємо, що під капотом Nissan Juke той самий трициліндровий літр. Але видає цей агрегат 200 Нм, оскільки він турбований. У парі з 7-ступеневим роботом DCT він дає змогу розігнатися до сотні за 11,8 секунди. Не спорткар, звісно, але для більшості сценаріїв використання цього вистачає, а надто в місті.

За містом можна спробувати оцінити максимальну швидкість у 180 км/год, але, мабуть, не потрібно. Просто приємно знати, на що цей літр здатен, раптом що.

Чи можна бути впевненим у його надійності? Маємо для вас таку відповідь: на цей час продано вже понад 300 тис. авто з таким двигуном, і про якісь системні негаразди щось не чутно. Сподіваюся, що і не буде. А взагалі до даунсайзингу вже потрібно звикати – прикмета часу. 

У найменшого кросовера Nissan підкреслено драйверські налаштування підвіски, хоча це може здаватися дивним, враховуючи потужність мотора у 114 сил. Але тримаємо в умі значення обертального моменту та насолоджуємося гарною керованістю на хорошому асфальті.

Хоча ми поїздили по всякому асфальту, по бруківці і навіть трошки по непростому ґрунтовому рельєфу – ніде Juke не розчаровує. Але найкращі свої якості він розкриває все ж таки на гарненькому та рівненькому покритті.  

Конструкція підвіски нескладна: стійки МакФерсона попереду та торсіонна балка позаду, тому на обслуговуванні не збанкрутуєте. Проте на обох осях буде по стабілізатору, а ще – дискові гальма, попереду – вентильовані.

Але головне – ця парочка під капотом. Взагалі-то поєднання турбованого мотора та робота з подвійним зчепленням не дуже типове для Nissan, який здобув собі славу за дует атмосферника і варіатора.

Здається, робот тут на своєму місці, адже варіатор неодмінно закруглив би гостренький характер цього двигуна. Так, усього літр, але паспортна динаміка Джука така ж сама, як колись була у X-Trail з бензином 2,0 та варіатором. Хоча відчуття геть різні: Juke більш різкий і зухвалий. Одне слово, емоційний.

І річ не лише в гарному обертальному моменті двигуна та роботизованій трансмісії, але й у невеличкій спорядженій масі (всього 1200 кг) і відповідних налаштуваннях керма. З цим малюком не засумуєш! Ну а ми вже переходимо до висновків.

Сьогодні, щоб не соромно було заходити в автосалон, треба, щоб у вашій кишені був хоча б мільйон. А краще півтора, якщо хочете мати можливість вибору. У випадку з оновленим Джуком півтора не треба: вистачить мільйона з невеличким хвостиком за добре оснащений, у тому числі багатьма системами безпеки, міський автомобіль.

Взагалі багаті стартові комплектації разом з адекватними цінами стають візитівкою Nissan – це стало зрозумілим вже після появи оновленого Qashqai, і Juke з гідністю продовжує цей тренд. Яскравий, слухняний і доволі азартний у керуванні. Прийнятна динаміка, гарна економічність. До того ж вміло грає на темі кольорових контрастів, як зовні, так і в салоні.

І є ще якась ірраціональна складова цієї джукоманії. От дивишся на нього – і складно залишитися байдужим. Хочеться забрати такого собі додому. Власне, 1,3 мільйона Джуків вже продано, тож welcome to the club, як то кажуть!

 

САЙТ ТЕСТ-ДРАЙВ

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

seven + three =

Back to top button