Стало відомо, яким клієнтам дієтологи відмовляють в лікуванні та чому
Дієтологи відмовляють клієнтам, які намагаються схуднути, не маючи надмірної ваги, або не мають наміру лікувати супутні захворювання.

Про це в розповіли лікарі Сергій Антонюк, Людмила Гончарова і Ольга Набока, передає 1News.
Лікар-дієтолог Сергій Антонюк: “ Я можу відмовити в підліткам , які хочуть схуднути , не маючи при цьому зайвої ваги”
“Одна з таких ситуацій – це складний клієнт, з якиммають працювати суміжні фахівці, наприклад, ендокринолог, а людина не хоче лікуватися. Худнути вона хоче, а лікуватися – ні.
Друга категорія пацієнтів, яким я відмовляю – це підлітки, які хочуть схуднути, не маючи при цьому зайвої ваги. Тобто хочуть зменшити масу тіла і обсяги ціною здоров’я. Розписувати меню з дефіцитом енергії я таким клієнтам не буду.
Орієнтовні терміни, коли очікуються зміни в самопочутті, називати можна і потрібно. Ці терміни у всіх різні і залежать від того, скільки у людини зайвої ваги, від стану здоров’я й т.ін.
Що стосується гарантій, то моя відповідь – ні, жодних гарантій лікар давати не може. Медицина – наука не точна, а тут є ще й момент психології. Лікар не може нічого гарантувати. Людина може скинути вагу, але при цьому “забути” розповісти дієтологу про те, що зловшиває алкоголем. Про які гарантії тоді може йтися?”
Лікар-дієтолог Людмила Гончарова: ” Я беруся за всіх клієнтів “
“Бувають випадки, коли це спільне рішення дієтолога і клієнта. Такі моменти обговорюються на першій консультації. Я пояснюю людині, що необхідно для досягнення результату і людина цілком може відмовитися, чому ні? Не кожна людина готова пити воду та їсти через кожні 4 години й т.ін. Сама я від клієнтів не відмовлялася. Такого в моїй практиці не було. Я беруся за всіх клієнтів і допомагаю всім.
Якщо казати, то те, чи може дієтолог давати гарантії успіху, то моя відповідь – так. Зазвичай поліпшення самопочуття настає вже через тиждень. Тут все залежить від свідомості клієнта. Лікар каже, що і як потрібно робити, якщо людина усвідомлює серйозність ситуації – вона виконує усі рекомендації. Клієнт щодня надсилає звіт і кожен день лікар перебуває з ним на зв’язку”.
Лікар-дієтолог Ольга Набока: “Якщо у людини слабка мотивація , я можу йому відмовити”
“Я можу розповісти людині, як вона має харчуватися і як вона має рухатися, але я не зможу робити це за неї. У мене кілька програм: на 45 днів, на 7 місяців. Це не разові консультації, а тривалі програми, і якщо я бачу, що у клієнта немає мотивації, я не буду з ним працювати і це проговорюється відразу. Якщо я вже взялася за клієнта, я не відмовляюся від нього в процесі роботи, цього не відбувається.
Гарантії можуть бути, але за умови, що клієнт чесний і дійсно виконує всі рекомендації. Якщо клієнт раптом зупиняється в скиданні ваги, хоча вага мала би зменшуватися, я розумію, що це проблема зі здоров’ям, значить потрібно знайти причину. Такий клієнт буде відправлений на дообстеження. Якщо клієнт беззастережно проходить дообстеження, то все вийде і результат буде”.
Джерело: Обозреватель