Цікаве

Хто такий SMM-спеціаліст і як ним стати: про навчання та курси SMM

Про SMM-експертів сьогодні говорять так багато, але досі не зрозуміло, що цей спеціаліст має взагалі робити. Хтось каже, що він лише постить меми, а інші — ще відповідає на заявки в direct та комунікує з аудиторією. Але де правду вигледіти й відповідь на питання знайти? 

Ми тут для цього і зібрались! Готуйтесь, сьогодні розберемо, хто такий сммник та що він взагалі повинен робити. 

Що таке SMM?

Social Media Marketing  — це інструмент, який використовують для просування бренду в соціальних мережах. АЛЕ! Є одне але.

Його мета полягає не лише в прямому продажі товарів, а у підвищенні впізнаваності бренду та залученні аудиторії за допомогою контенту. Так завдяки такому просуванню в соцмережах можна збільшити лояльність до бренду, зацікавити цільову аудиторію, комунікувати з нею і так підвищити охоплення та зацікавленість.

Тому SMM поширюється не лише на ведення Instagram і Facebook, а й TikTok, Telegram та інші застосунки. Бо усі соціальні мережі мають свої особливості, тому SMM-менеджер (спеціаліст, який веде соцмережі) повинен розуміти особливості просування різних вебсайтів, функціонал та їхню цільову аудиторію. 

Сьогодні стати сммником можна з нуля і навіть без вищої освіти. Хоч SMM і є частиною маркетингу, але для того, щоб почати працювати у цій сфері, не обов’язково мати диплом. Достатньо пройти спеціалізований смм курси, який допоможе ознайомитися з теорією та створити перші кейси.

Обов’язки SMM-менеджера

  • Розробляти стратегії просування;
  • Аналізувати цільову аудиторію та конкурентів;
  • Створювати контент-плани;
  • Вміти використовувати інформаційні приводи та тренди;
  • Розуміти специфіку ніші та актуальні теми, які цікавлять цільову аудиторію;
  • Налаштовувати таргетовану рекламу;
  • Оцінювати результати діяльності та відстежувати ефективність;
  • Співпрацювати з колегами (копірайтерами, таргетологами, reels та stories-мейкерами);
  • Комунікувати з цільовою аудиторією;
  • Створювати цікавий і креативний контент.

Тому те, що сммник лише постить меми та фото, — це міф. Бо він найперше має думати стратегічно та розуміти, як за допомогою ведення соціальних мереж може допомогти бізнесам досягати своїх цілей. 

Обов’язки SMM-менеджера зосереджені саме на розвитку соціальних мереж. Вони не включають продаж товарів, комунікацію з клієнтами та всі PR-активності навколо бренду. За ці завдання відповідають інші фахівці. Але SMM-спеціаліст все-таки повинен взаємодіяти з ними, бо тут все взаємопов’язано одне з одним.

Як стати СММ-менеджером?

Такий фахівець повинен мислити креативно, розробляти стратегії, а також володіти навичками роботи з текстами, дизайном та рекламою. Тож цю професію можливо опанувати самостійно, але буде простіше пройти курс, де вся інформація буде структурована.

До речі, навчання від Kukurudza — це мастхев для сммників. На курсі вони систематизували всю інформацію, де таргетинг, стратегії, дизайн, робота з ком’юніті та тексти — усе працює разом. Тому якщо хочете одразу все структурувати й не блукати в хаосі SMM — цей варіант точно для вас. 

Тож SMM-спеціаліст повинен постійно розвиватись, вдосконалювати свої навички та прокачувати експертність. Бо тільки він зможе вийти на новий рівень, давати ще крутіші результати та збільшити свій прайс. 

Але коли робота справді подобається, то підкорювати СММ-сферу та здобувати нові навички лише в задоволення. Бажаємо успіхів в кар’єрі та легко досягати нових вершин!

2 Comments

  1. ???? ШОК! Хто такий SMM-спеціаліст і як ним стати? Відповідь вас здивує! ????

    Відкрийте завісу таємниці світу SMM! ???? Виявляється, щоб стати справжнім гуру соціальних мереж, достатньо пройти всього кілька курсів! ???? Чи знали ви, що SMM-спеціалісти заробляють шалені гроші, просто сидячи вдома? ???? Вони знають секрети, як зробити ваш профіль популярним і залучити тисячі підписників! ????

    Не вірите? Переконайтеся самі! Дізнайтеся всі деталі про навчання та курси SMM, і можливо, саме ви станете наступним інтернет-зіркою! ????

    Не пропустіть шанс змінити своє життя – читайте нашу статтю прямо зараз! ????

  2. Ця стаття детально розкриває, хто такий SMM-спеціаліст, які його основні обов’язки та як стати професіоналом у цій сфері. Вона підкреслює важливість стратегічного мислення та безперервного навчання для успішної кар’єри в SMM.

Back to top button