Хто такий PR-менеджер? Онлайн-курс професії
Про професію PR-менеджера чув фактично кожен. Проте мало кому достеменно відомо, які саме обов’язки виконують її представники, та в яких сферах вони найбільше затребувані. Загалом піар менеджер – це людина, яка виконує дуже широкий спектр задач з просування певного продукту. Найчастіше подібний фахівець сприймається як архітектор потрібного образу. А суть його роботи полягає у необхідності перетворення будь-якої ідеї в реальність. Саме тому pr менеджер – це досить творча та креативна особистість, які вміє мислити стратегічно.
Що повинен вміти справжній піарник?
Багатозадачність та вміння працювати одночасно в декількох напрямках – саме так можна охарактеризувати стиль діяльності цього спеціаліста. Найважливішими навичками, якими він мусить володіти, можна вважати наступне:
Створення стратегії. Детально розписаний план дій дозволяє правильно просувати бренд чи послуги, підвищуючи його позиції в рамках загального чи локального ринку.
- Співпраця з громадськістю. У цьому секторі pr фахівець має вміти комунікувати з журналістами, блогерами та іншими особистостями, які зможуть покращити фактор публічності.
- Робота з контентом. Піарник відповідає за створення та публікацію інформаційних та інших матеріалів. Вони можуть бути у форматі статті, блогу, прес-релізу, відео тощо.
- Організаційні питання. Рr спеціаліст вміє планувати та організовувати різнопланові заходи для того, щоб підвищити загальну увагу до продукту.
- Кризовий PR. У цьому випадку мається на увазі вміння швидко реагувати на виникнення кризових моментів та управляти компанією в непередбачуваних ситуаціях.
- Спостереження та аналітика. Спеціаліст постійно моніторить рівень ефективності та успішності свого проекту, корегує стратегічні напрямки з урахуванням отриманої інформації.
Окрім того, для професійного піарника надзвичайно важливо мати деякі навички інших професій. До такого переліку входять спеціальності режисера і сценариста, дизайнера, декоратора, аніматора, письменника і читача, та навіть вантажника.
Хто потребує послуг піарника?
Загалом гарний спеціаліст такого напрямку може бути затребуваний фактично всюди. Проте все ж таки варто відзначити певні напрямки, де кваліфікований менеджер з pr буде обов’язково необхідний:
- IT-сфера. Фахівці допомагають створювати та утримувати публічних осіб та торговельних марок.
- Рекламний маркетинг. У цьому випадку спеціалісти забезпечують своїм проектам впізнаваність, підвищуючи їх креатив. Надзвичайно важливим при цьому є акцент ефективних комунікацій.
- Медична сфера та аптеки. Тут досвідчений спеціаліст допомагає підтримувати репутацію лікарських та фармацевтичних брендів. Напрям його роботи передбачає комунікацію з громадськістю.
- Освітній та інші сектори. Тут важлива робота з благодійними організаціями.
Варто відзначити особисті риси характеру, які мають бути притаманними для представників цієї професії. Окрім добре розвиненого стратегічного мислення та вміння комунікувати з громадськістю, для таких людей важлива майстерність у плані оригінальності. Гарний піарник завжди повинен бути готовим дивувати та вражати. Гнучкість та стресостійкість – не менш цінні риси характеру, які дуже часто відіграють важливу роль у спілкуванні з оточуючими.
Де навчаються майбутні піарники?
Оволодіти цією професією дає можливість багато сучасних навчальних закладів. Проте не в усіх випадках людина зможе витрачати багато часу на отримання потрібних знань та навичок. У такому випадку можуть знадобитися курси за даного напрямку, які проходитимуть у ручному онлайн режимі. Перевагами такого навчання є можливість уникнути великої кількості непотрібної інформації, здобуваючи фах за невеликий проміжок часу. Формат онлайн забезпечує комфортні умови для студента а чітко сформована програма враховує всі нові тенденції розвитку цієї професії.
Ті, хто добре знає, що піар менеджер – це фахівець, який не знає обмежень у розвитку своєї досконалості, має можливість записатися на такі курси. По завершенню їх він може повністю зануритися у світ креативу, ефективно застосовуючи всі свої вміння та ідеї на практиці.