Світ

Держдеп: РФ поширює в Латинській Америці дезінформацію проти України та США

Держдеп: РФ поширює в Латинській Америці дезінформацію проти України та США

Фото: Соцмережі (ілюстративне фото)

Невід’ємною частиною кампанії є участь московських редакторів-лінгвістів, які володіють іспанською мовою.

Росія спеціально організувала групу редакційних співробітників з кількох місцевих жителів, вважає американське відомство.

Росія нині добре фінансує кампанію з дезінформації по всій Латинській Америці, мета якої – підірвати підтримку України та поширити антиамериканські й антинатовські настрої. Про це повідомляє Державний департамент США.

Кремль використовує розвинені контакти зі ЗМІ в Аргентині, Болівії, Чилі, Колумбії, Кубі, Мексиці, Венесуелі, Бразилії, Еквадорі, Панамі, Парагваї, Перу та Уругваї та інших країнах.

Розробку кампанії з маніпулювання інформацією, націленою на Латинську Америку для просування стратегічних інтересів Росії в регіоні, координували російські організації Агентство соціального проєктування (SDA), Інститут розвитку Інтернету і Структура. 

США куратором групи для проведення кампанії з маніпулювання інформацією проти країн Латинської Америки називають Іллю Гамбашидзе – засновника російських організацій Агентство соціального проектування і Структура. Крім нього, в список кураторів входять директор проекту SDA Андрій Перла, генеральний директор Структури Микола Тупікін і прокремлівський журналіст Олег Ясинський.

РФ для того, щоб пропаганда виглядала органічною в одній з країн, імовірно в Чилі, організувала групу редакційних співробітників, що складається з кількох місцевих жителів – журналістів і лідерів громадської думки – різних країн регіону. Вони перевіряють і редагують створений командою в Росії контент для подальшої публікації в місцевих засобах масової інформації.

Невід’ємною частиною кампанії є участь московських редакторів-лінгвістів, які володіють іспанською мовою. Редактори часто використовують псевдоніми, щоб приховати свою справжню особу і гарантувати, що інформація буде відмита таким чином, щоб вона здавалася цільовій аудиторії органічною.

Теми пропаганди і показники успіху кампаній були розроблені спільно і за вказівкою російської влади, при цьому Гамбашидзе, Перла і Тупікін грали провідну роль в їх розробці. Вони узгоджуються з більш широкою неправдивою пропагандою Росії про те, що вона нібито є борцем з неоколоніалізацією. При тому, що Росія сама займається неоколоніалізмом і неоімперіалізмом у своїй війні проти України і видобутку ресурсів в Африці, зазначають в Держдепі.

Як ми вже писали раніше, пропагандисти РФ знайшли шлях до користувачів Android через лазівку в сервісі Google. 

Реформи Маска у Twitter сприяли поширенню пропаганди РФ – ЄС

Новини від 1News в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали та WhatsApp

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Back to top button