За допомогою штучного інтелекту в Японії передбачатимуть кількість клієнтів для бізнесу – новини
Ця система, користуючись даними смартфонів та метеорологічними відомостями, допомагає в оптимізації бізнесу
Оператор мобільного зв’язку SoftBank та Метеорологічна асоціація Японії почали пропонувати послугу прогнозування кількості клієнтів за допомогою штучного інтелекту (ШІ). Про це повідомляє NHK.
Ця система, яка дає прогнози, користуючись даними смартфонів та метеорологічними відомостями, допомагає в оптимізації бізнесу.
Фірми використовують ці функції позиціонування з десятків мільйонів смартфонів. Крім того, ця послуга враховує такі показники, як температура повітря та сила вітру поблизу магазинів.
ШІ аналізує ці дані, співставляючи з результатами продажів у минулому, щоб передбачити потік клієнтів на період до двох тижнів.
За словами компаній, під час випробувань, проведених в аптеках, ця система продемонструвала 93% точності.
Співробітник SoftBank сказав, що компанія хоче допомогти покращити ефективність бізнесу за рахунок того, що замовлення продукції ґрунтуються на попиті, а графік роботи персоналу – на кількості клієнтів.
Нагадаємо, у Великій Британії група дослідників із Університету Лідса навчила систему на основі штучного інтелекту виявляти пацієнтів із високим ризиком серцевого нападу на основі аналізу знімків їхніх очей.
Вчені використовували методи глибокого навчання, щоб навчити систему автоматично зчитувати фотографії сітківки ока.
[ad_2]
Source link