Україна

Укрзалізниця попередила про зупинення онлайн-сервісів

Укрзалізниця попередила про зупинення онлайн-сервісів

Фото: УЗ

Вночі не працюватимуть онлайн-сервіси та “гаряча лінія” УЗ

Укрзалізниця відновила продаж квитків на 10 днів уперед для понад 40 основних рейсів країною.

 

Онлайн-сервіси з продажу квитків та телефонія Укрзалізниці вночі з середи на четвер тимчасово не будуть доступні. Обмеження пов’язані з “невідкладними технічними роботами”. Про це у середу, 30 березня, повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

 

“У зв’язку з невідкладними технічними роботами онлайн-сервіси та телефонія Укрзалізниці будуть недоступні орієнтовно з 23.00 до 07.00”, – уточнили в прес-службі.

 

Зазначається, що зв’язок з представниками компанії буде можливий у цей час тільки через месенджери.

 

Відомо, що Укрзалізниця відкрила попередній продаж квитків. Проте, Укрзалізниця збереже щонайменше по одному безкоштовному евакуаційному рейсу на добу з кожного регіону, де евакуаційні процеси досі активні.

 

Список безкоштовних евакуаційних рейсів та рейсів з відкритим продажем (зокрема міжнародних) вже є на сайті uz-vezemo.com.

 

Квитки можна придбати у залізничних касах, на сайті УЗ, у Viber-боті, у Telegram-боті, у Facebook Messenger та Apple Messages.

 

 

 

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Back to top button