У системі єВідновлення стався технічний збій
Мінрозвитку пояснило, що технічні проблеми виникли через тисячі заяв, які подали користувачі Дії.
Перевантаженість тисячами заявок стала причиною збою в програмі єВідновлення в застосунку Дія. Технічні проблеми усунуть найближчим часом. Про це повідомило Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України на своїй Facebook-сторінці в середу, 10 травня.
“Сьогодні ми почали реєструвати заявки на грошову допомогу за програмою єВідновлення. Заявок уже тисячі, і система перевантажена. Наші технічні команди вже працюють над недоліками та усунуть їх найближчим часом”, – сказано в повідомленні.
Відомство радить користувачам, яким не вдалося скористатися послугою, зайти в застосунок пізніше.
Зазначимо, раніше Мінцифри запустило послугу єВідновлення, а банки – відповідні картки з кешбеком від 1% до 15%. Щоб отримати допомогу, потрібно повідомити про пошкоджене майно в застосунку Дія та відкрити спеціалізований рахунок єВідновлення в одному з банків-учасників програми (А-Банк, monobank, ПриватБанк, ПУМБ і Сенс Банк).
Послуга розроблена Мінвідновлення спільно з Мінцифри за підтримки проєкту USAID/UK aid Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS та Світового банку.
Заитання щодо єВідновлення можна поставити операторам на урядовій гарячій лінію 1545, а також до команди підтримки Дії.
Нагадаємо, у березні президент підписав закон, що запроваджує в Україні компенсацію за пошкоджене і знищене внаслідок бойових дій майно фізичних осіб.
Компенсацію за пошкоджене житло можна отримати через Дію
Новини від 1News в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/ua_1news