Як визначити якість доставки їжі та що робити із зіпсованим замовленням: корисні поради
Смачну їжу можна готувати вдома, а можна замовити, коли часу небагато. За часів карантину доставка стала повсякденним помічником для багатьох українців. Однак зі збільшенням попиту якість послуги почала падати. Підгнилий салат, холодна піца, засохлий десерт – з такою неприємністю точно багато хто з нас стикався.
У програмі “Ранок з Україною” Лілія Ребрик і Григорій Герман поговорили із шеф-кухарем Дмитром Руденком і дізналися, як перевірити якість доставленої вам їжі та що робити, якщо вона є непридатною до вживання, передає 1News.
На що потрібно звертати увагу, коли вам привезли їжу по доставці
- Звернути увагу на зовнішній вигляд кур’єра. Він має бути охайним, обов’язково із захисною маскою і рукавичками.
- Уважно вивчити упаковку замовленого – вона має бути цілісною, без патьоків і пошкоджень.
- Важлива температура доставленої їжі. Гарячі страви маютьі бути не нижче 45-ти градусів, допустимий мінімум – 40 градусів. Холодні ж страви – до 16 градусів, максимум – 18.
- Вага страви. Вона має відповідати зазначеній у замовленні, там же мають зазначити допустимі відхилення.
Що робити, якщо доставлена їжа неякісна
Якщо ви бачите, що пошкоджений пакет, то одразу відмовляйтеся від замовлення і скажіть, що ви не приймаєте цю доставку. Ви можете поскаржитися в ресторан, де робили доставку. Вони мають привезти вам нову їжу.
А от якщо ви вже заплатили і тільки потім помітили зіпсоване замовлення – сфотографуйте страву і зв’яжіться з адміністрацією ресторану. Адже репутація зараз значить багато.