Цікаве

Як визначити якість доставки їжі та що робити із зіпсованим замовленням: корисні поради

Смачну їжу можна готувати вдома, а можна замовити, коли часу небагато. За часів карантину доставка стала повсякденним помічником для багатьох українців. Однак зі збільшенням попиту якість послуги почала падати. Підгнилий салат, холодна піца, засохлий десерт – з такою неприємністю точно багато хто з нас стикався.

У програмі “Ранок з Україною” Лілія Ребрик і Григорій Герман поговорили із шеф-кухарем Дмитром Руденком і дізналися, як перевірити якість доставленої вам їжі та що робити, якщо вона є непридатною до вживання, передає 1News.

На що потрібно звертати увагу, коли вам привезли їжу по доставці

  1. Звернути увагу на зовнішній вигляд кур’єра. Він має бути охайним, обов’язково із захисною маскою і рукавичками.
  2. Уважно вивчити упаковку замовленого – вона має бути цілісною, без патьоків і пошкоджень.
  3. Важлива температура доставленої їжі. Гарячі страви маютьі бути не нижче 45-ти градусів, допустимий мінімум – 40 градусів. Холодні ж страви – до 16 градусів, максимум – 18.
  4. Вага страви. Вона має відповідати зазначеній у замовленні, там же мають зазначити допустимі відхилення.

Що робити, якщо доставлена їжа неякісна

Якщо ви бачите, що пошкоджений пакет, то одразу відмовляйтеся від замовлення і скажіть, що ви не приймаєте цю доставку. Ви можете поскаржитися в ресторан, де робили доставку. Вони мають привезти вам нову їжу.

А от якщо ви вже заплатили і тільки потім помітили зіпсоване замовлення – сфотографуйте страву і зв’яжіться з адміністрацією ресторану. Адже репутація зараз значить багато.

Back to top button