Цікаве

Як правильно торгуватися з клієнтом

Онлайн-бізнес останнім часом стає все більш популярним. Однак для успішного ведення бізнесу в умовах сучасної великої конкуренції необхідно продумувати кожен крок.

Для того, щоб ваш сайт відвідували якомога більше клієнтів, важливо, щоб він з’являвся на перших сторінках пошукових запитів. В цьому вам допоможе SEO просування сайту.

Але потенційний клієнт, який вже залишив заявку на сайті, може так і не здійснити покупку з деяких причин. Менеджер-консультант може зіткнутися із запереченнями покупця. Це цілком нормально, що покупець має деякі сумніви. Задача продавця – розвіяти сумніви клієнта. Тож, розглянемо найбільш поширені заперечення та як на них реагувати продавцю.

Занадто дорого!

Необхідно поцікавитися, чим викликана така думка та в залежності від відповіді клієнта висунути заперечувальні аргументи.

  • Якщо клієнт бачив подібний товар в іншому магазині за нижчою ціною, необхідно довести, що пропозиції не є ідентичними. Треба аргументовано довести, що ваш товар кращій, тому й ціна в нього вища. Можна задати покупцю запитання про якості товару в конкурентів та пояснити, що ваш товар з кращого матеріалу, або ж відомого бренду. При грамотній побудові діалогу покупець сам усвідомить переваги вашої пропозиції.
  • Якщо покупець хоче отримати знижку, ви можете погодитись у разі, якщо знижка передбачена політикою вашої компанії. В іншому разі ви не зобов’язані надавати клієнту знижки. Відтак ви маєте обґрунтувати логічність вказаної ціни на ваш товар.
  • Якщо ж ціна насправді занадто висока для клієнта, можна запропонувати йому аналогічний товар, який коштує дешевше.
  • Коли покупець дорікає, що ціна несправедлива, треба заздалегідь підготувати аргументи, що доводять об’єктивність цінової політики вашої фірми. Тут можна згадати високу якість товару, престижність бренду, відповідність сучасним тенденціям.

Мені треба подумати

Багато хто полюбляє поміркувати перш ніж зробити покупку. Що ж може вдіяти продавець у цій ситуації? Найчастіше людину щось зупиняє зробити придбання. Можливо, покупець чогось не зрозумів, а спитати соромиться. Тож, продавцю необхідно поцікавитись, якої інформації не вистачає клієнту, щоб прийняти рішення.

Дуже важливо встановити покупцю дедлайн, тобто термін, протягом якого діє встановлена ціна на цей товар. Наприклад, завтра ціна буде інша, бо дорожчає доставка або ціни на матеріали.

Від особистих якостей продавця, зання товару, його переваг, вміння коректно та доброзичливо реагувати на заперечення у великій мірі залежить успіх укладання угоди та здійснення покупки.

 

One Comment

  1. Стаття надає практичні поради щодо ефективного спілкування з клієнтами та подолання їхніх заперечень, що є ключовим для успішного ведення бізнесу. Вміння аргументовано відповідати на сумніви покупців допоможе підвищити продажі та зміцнити довіру до вашого бренду.

Back to top button