Як Автопро підтримує продавців автозапчастин під час війни
Найбільший маркетплейс автозапчастин в Україні Автопро — одна з компаній, які продовжують працювати в умовах війни, платити зарплату та податки. До початку війни на майданчику працювало понад 4 тисячі продавців, які вносили абонплату та оплачували кожен клік потенційних покупців по своїм товарам. Щоденний трафік на сайті перевищував 100 тисяч відвідувань.
Зниження ціни за кліки на сайті та чат-бот для регіональних продажів
У перші дні російського вторгнення трафік впав у десятки разів і більшість продавців зупинили свою роботу. Частково через шок, частково щоб мінімізувати витрати. Проте тисячі людей продовжували шукати запчастини. Автомобіль на ходу у воєнний час став необхідністю №1. Необхідно було мотивувати продавців відновити торгівлю, тому маркетплейс вирішив зменшити плату за кліки вдвічі.
З початком війни Автопро перестав брати гроші за кліки і тільки через три тижні тарифікацію повернули на рівні 50% від колишньої. Зараз на Автопро можна продавати запчастини, вносячи лише абонплату за технічне забезпечення облікового запису (від 10 $ на місяць залежно від обсягу). Маркетплейс закликає продавців завантажувати на віртуальні склади всі доступні запчастини. Цменшення оплати за кліки вдвічі – це можливість отримати максимальне охоплення заощаджуючи водночас на переглядах.
Крім того, команда Автопро розробила та запустила чат-бот у «Телеграмі» під назвою «Пошукач запчастин». Через цей бот покупці можуть залишати заявки на автозапчастини для продавців свого регіону. В умовах, коли логістика працює з перебоями і в деякі області доставка неможлива, це єдиний спосіб отримати необхідне. До чат-боту прив’язані регіональні канали для продавців, до яких надходять усі заявки. Кожному, хто має запчастини на продаж, необхідно приєднатися до каналу та відслідковувати запити покупців.
В умовах війни особливо важливо, щоб усі, хто не зайнятий в обороні, підтримували економіку та продовжували робити свою справу. Продавці мають продавати, а покупці – отримувати необхідні запчастини. Автопро зі свого боку робитиме все можливе для організації цього процесу.
Автопро активно підтримує продавців автозапчастин під час війни, знижуючи плату за кліки та впроваджуючи чат-бот для регіональних продажів, що допомагає забезпечити доступ до необхідних запчастин навіть у складних умовах. Такий підхід дозволяє продавцям продовжувати свою діяльність і підтримувати економіку країни.