Цікаве

Як Автопро підтримує продавців автозапчастин під час війни

Найбільший маркетплейс автозапчастин в Україні Автопро — одна з компаній, які продовжують працювати в умовах війни, платити зарплату та податки. До початку війни на майданчику працювало понад 4 тисячі продавців, які вносили абонплату та оплачували кожен клік потенційних покупців по своїм товарам. Щоденний трафік на сайті перевищував 100 тисяч відвідувань.

Зниження ціни за кліки на сайті та чат-бот для регіональних продажів

У перші дні російського вторгнення трафік впав у десятки разів і більшість продавців зупинили свою роботу. Частково через шок, частково щоб мінімізувати витрати. Проте тисячі людей продовжували шукати запчастини. Автомобіль на ходу у воєнний час став необхідністю №1. Необхідно було мотивувати продавців відновити торгівлю, тому маркетплейс вирішив зменшити плату за кліки вдвічі.

З початком війни  Автопро  перестав брати гроші за кліки і тільки через три тижні тарифікацію повернули на рівні 50% від колишньої.     Зараз на Автопро можна продавати запчастини, вносячи лише абонплату за технічне забезпечення облікового запису (від 10 $ на місяць залежно від обсягу). Маркетплейс закликає продавців завантажувати на віртуальні склади всі доступні запчастини. Цменшення оплати за кліки вдвічі – це можливість отримати максимальне охоплення заощаджуючи водночас на переглядах.

Крім того, команда Автопро розробила та запустила чат-бот у «Телеграмі» під назвою «Пошукач запчастин». Через цей бот покупці можуть залишати заявки на автозапчастини для продавців свого регіону. В умовах, коли логістика працює з перебоями і в деякі області доставка неможлива, це єдиний спосіб отримати необхідне. До чат-боту прив’язані регіональні канали для продавців, до яких надходять усі заявки. Кожному, хто має запчастини на продаж, необхідно приєднатися до каналу та відслідковувати запити покупців.

В умовах війни особливо важливо, щоб усі, хто не зайнятий в обороні, підтримували економіку та продовжували робити свою справу. Продавці мають продавати, а покупці – отримувати необхідні запчастини. Автопро зі свого боку робитиме все можливе для організації цього процесу.

 

One Comment

  1. Автопро активно підтримує продавців автозапчастин під час війни, знижуючи плату за кліки та впроваджуючи чат-бот для регіональних продажів, що допомагає забезпечити доступ до необхідних запчастин навіть у складних умовах. Такий підхід дозволяє продавцям продовжувати свою діяльність і підтримувати економіку країни.

Back to top button