Цікаве

Встановлено, що матчі в CS:GO йдуть занадто довго

Цією статистикою поділилось головне інтернет-видання, яке присвячено Counter Strike — HLTV. Приводом став анонс розробників CS2 про те, що у новій версії популярного шутера буде нова система раундів, яка досить сильно скоротиться.

Нагадаємо, що наразі у CS:GO використовується MR15. Для того, щоб перемогти у матчі, треба виграти у 16 раундах. Нововведення трохи скоротить тривалість матчу. Для перемоги треба буде набрати 13 раундів. Така система активно використовувалась ще до появи CS:GO. Проте скорочення тривалості гри не вплине на видовищність матчів. Вболівальники натомість зможуть витрачати менше часу на перегляд змагань, що навпаки, додасть інтересу. А сайт gg bet дозволяє додатково ще й заробити на цьому. Просто робіть ставки, дивіться матчі та перемагайте.

Що спричинило такі зміни від Valve?

Розробники пояснюють, що багато років працювали над оновленням економіки гри та властивостей зброї, щоб зробити гру захопливішою. Через це тривалість матчів значно зросла, якщо порівнювати з турнірами десятирічної давнини. Тоді було багато ігор, які завершувались досить швидко через властивості тодішньої версії. Для підвищення конкуренції розробники збільшували тривалість раунду на 10 секунд та вносили інші зміни. Сьогодні склалась ситуація, що класичний матч bo3 триває 3 години 30 хвилин, якщо граються усі три мапи. У ситуації, де команда перемагає 2:0, гра закінчується у середньому за 2 години 15 хвилин. Іноді трапляються й bo5 фінали, коли суперники грають до того моменту, поки одна з команд не переможе на трьох мапах. Такі матчі в середньому тривають близько 5 годин, що є цілим випробовуванням для гравців та вболівальників.

Для порівняння можна взяти головного конкурента CS:GO — Valorant. Матчі з рахунком 2:1 по мапах закінчуються за 2 години 51 хвилину. Якщо на табло 2:0, то гра триває в середньому 1 годину 44 хвилини. Звідси випливає головний висновок. Матчі у CS:GO тривають десь на 40 хвилин більше, ніж у Valorant.

Експерти з HLTV пішли ще далі та порівняли цю ситуацію з класичними видами спорту. Тут ситуація видалась ще гіршою. Річ у тім, що тривалість гри в CS:GO набагато переважає футбольні, баскетбольні, хокейні, бейсбольні, регбійні та тенісні матчі. Все це впливає на збереження зацікавленості цільової аудиторії. Занадто довгі матчі великий відсоток глядачів переглядають частково, відволікаючись на інші справи. Наприклад, класичний футбольний матч триває близько 100 хвилин, враховуючи компенсований арбітром час. В той час як гра в CS:GO триває значно більше, що й прагнуть виправити розробники.

Як зміни вплинуть на тривалість матчів?

Згідно з розрахунками, тривалість матчу з трьома мапами скоротиться на 45 хвилин, а з двома — на 25 хвилин. Це піде на користь як гравцям та вболівальниками, так і турнірним організаторам, які витрачають дуже багато часу та сил на трансляцію поєдинків. Однак спеціалісти також зазначають, що після повернення системи MR12, треба вносити корективи й до економічної системи, щоб ігри були рівними та конкурентними. Тому Valve потрібно виконати ще багато роботи перед повноцінним релізом CS2.

 

Back to top button