Українці розповіли, де вони найчастіше купують ліки – соцопитування
Лише 15% наших співгромадян замовляють ліки з доставкою
Warning: Undefined array key "host" in /home/todorwdw/public_html/wp-content/plugins/jannah-optimization/inc/lazyload.php on line 150
Warning: Undefined array key "host" in /home/todorwdw/public_html/wp-content/plugins/jannah-optimization/inc/lazyload.php on line 150
Warning: Undefined array key "host" in /home/todorwdw/public_html/wp-content/plugins/jannah-optimization/inc/lazyload.php on line 150
Близько 83% українців віддають перевагу власному візиту до аптечного закладу для придбання лікарських засобів і лише 15% замовляють ліки з доставкою.
Про це інформує 1News з посиланням на результати опитування Gradus Research, проведеного на замовлення фармацевтичної компанії “Дарниця”.
У межах дослідження опитали 1,5 тис. громадян різного віку. Показово, що 61% тих опитаних, хто ходить в аптеки, час від часу користуються послугою попереднього бронювання препаратів.
“Основними бар’єрами для замовлення лікарських препаратів через інтернет з доставкою додому є небажання платити за доставку ліків (46%) та відсутність потреби у доставці з аптеки через її близькість (38%)”, – повідомляють у компанії.
Серед переваг інтернет-замовлень опитані називали можливість отримати необхідні ліки не виходячи з дому, особливо під час хвороби, й зробити замовлення незалежно від часу доби.
А послуга бронювання, своєю чергою, не користується широкою популярністю через такі фактори, як постійна наявність необхідних препаратів на полицях аптек, а також звички ходити в аптеки самостійно та спілкуватися з фармацевтами. Та назвали у бронюванні й переваги, у першу чергу економічні. 65% громадян, що користуються цією послугою, цінують можливість порівняти ціни різних аптек, а 70% – можливість отримати знижку за попереднє замовлення.
Порівняння цін на ліки перед їх придбанням, виходячи з даних Gradus Research, взагалі є дуже поширеним трендом.
“83% покупців лікарських препаратів зазвичай порівнюють ціни на ліки перед покупкою, – зазначає “Дарниця”. – Перегляд цін на спеціалізованих інтернет-сайтах (72%) є основним способом такого порівняння”.