Українська мережа супермаркетів запустила власне радіо
В ефірі радіо можна буде почути музику та власного виробництва
Мережа продуктових супермаркетів Сільпо (Fozzy Group) запустила власне in-store радіо.
Музичним директором радіо Сільпо став вокаліст гурту ТНМК Олег Михайлюта (Фагот), – інформує 1News.
Вже зараз у всіх супермаркетах мережі можна почути реп від Freel і ZERNO, народні мотиви MOLFAR та енергійний біт Morphom. А також зарубіжну музику.
“Ми віддали значну частину ефіру пісням молодих українських виконавців, які часто потрапляють у довгу скриньку на звичних FM-радіостанціях. І вже незабаром музиканти-початківці зможуть надсилати нам свої треки, щоб їх почули у 60 містах України”, – зазначив Михайлюта.
За словами маркетинг-директорки Сільпо Катерини Огуряєвої, в ефірі можна буде почути музику та власного виробництва.
“Серед касирів, кур’єрів та інших працівників Сільпо є музиканти, яких має почути країна”, – зазначила Огуряєва.
Джерело: Ліга