Цікаве

Українська мережа супермаркетів запустила власне радіо

В ефірі радіо можна буде почути музику та власного виробництва

Мережа продуктових супермаркетів Сільпо (Fozzy Group) запустила власне in-store радіо.

Музичним директором радіо Сільпо став вокаліст гурту ТНМК Олег Михайлюта (Фагот), – інформує 1News.

Вже зараз у всіх супермаркетах мережі можна почути реп від Freel і ZERNO, народні мотиви MOLFAR та енергійний біт Morphom. А також зарубіжну музику.

“Ми віддали значну частину ефіру пісням молодих українських виконавців, які часто потрапляють у довгу скриньку на звичних FM-радіостанціях. І вже незабаром музиканти-початківці зможуть надсилати нам свої треки, щоб їх почули у 60 містах України”, – зазначив Михайлюта.

За словами маркетинг-директорки Сільпо Катерини Огуряєвої, в ефірі можна буде почути музику та власного виробництва.

“Серед касирів, кур’єрів та інших працівників Сільпо є музиканти, яких має почути країна”, – зазначила Огуряєва.

Джерело: Ліга

Back to top button