Цікаве

Ставлення українців до гемблінгу не змінилось: результати другого соціологічного дослідження UGC

Повторне соціологічне дослідження під назвою “Ставлення українців до гемблінгу” продемонструвало, що українці залишаються неграючою нацією. Як свідчать результати опитування, більше 90% громадян нашої країни не цікавляться азартними іграми. Це, в свою чергу, підтверджує позицію прихильників легалізації гемблінгу, які вважають її орієнтованою на іноземців.

Ключові результати дослідження

Ще на початку лютого поточного року Всеукраїнська асоціація гемблінгу спільно з дослідницькою агенцією Info Sapience провели чергове опитування українців стосовно їх відношення до азартних ігор. Аналогічне соціологічне дослідження проводили і в 2021 році. Порівнюючи результати обох опитувань, організатори відмічають практично незмінну позицію респондентів.

Хоча опитували людей ще в період з 2 по 22 лютого, через початок повномасштабної війни організаторам довелось відкласти презентацію результатів. Лише через кілька місяців вдалось обробити отримані дані та провести публічну презентацію. Ключовий результат – 92,8% українців не мають особистого досвіду азартних ігор на гроші протягом останнього року. Лише 8,2% респондентів заявили, що мають бажання в майбутньому спробувати себе в наступному:

  • заключити парі в букмекерській конторі – 4,6%;
  • зіграти в наземному казино – 3,8%;
  • спробувати пограти на онлайн-платформах на зразок Джет-казино https://ukraine-casino.com.ua/online-casino/jet-casino – 3,3%;
  • зіграти в автомати – 3,3%
  • зіграти на гроші в покер онлайн – 3,2%.

Якщо порівнювати з дослідженням 2021 року, то тоді 7,2% українців висловили бажання відкрити для себе азартні ігри. На думку експертів інформаційного порталу https://ukraine-casino.com.ua/, такі практично незмінно низькі показники тільки підтверджують неазартність українського суспільства.

Той факт, що легалізація українського гемблінгу орієнтована здебільшого на іноземних гравців, підтверджується також статистикою обізнаності українців щодо відкриття гральних закладів у своїй місцевості. Так, лише 5,4% респондентів знають про відкриття в своїй локації легальних казино або залів гральних автоматів. Тобто українці доволі прохолодно відносяться до подібних закладів, а значить, основний споживач їх послуг – туристи. Разом з тим, аналітики відмічають обізнаність респондентів в таких питаннях як боротьба з лудоманією, підпільними казино, нелегальною рекламою азартних ігор.

 

Back to top button