Цікаве

Станцію метро «Львівська брама» можуть добудувати за рахунок «Великого будівництва»: що відомо

Київська влада подала понад 20 інфраструктурних проектів для можливої реалізації у рамках програми Президента України «Велике будівництво» в місті Києві у 2022 році. Про це розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник, повідомляє 1News з посиланням на прес-службу КМДА.

Серед проектів також будівництво станційного комплексу метро «Львівська брама».

За його словами, у столиці за рахунок міського бюджету постійно тривають роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту важливих інфраструктурних об’єктів.

«Київ щороку змінюється, стає розвиненим європейським містом дружнім до містян, туристів та бізнесу. Щороку у місті з’являються нові школи, садочки, парки, ремонтуються лікарні, дороги та інші інфраструктурні об’єкти. Реалізація усіх цих проектів дає можливість створювати умови для економічного зростання міста, посилювати інвестиційну та інноваційну активність, забезпечувати належне функціонування інженерно-транспортної і комунальної інфраструктури та розширювати спектр соціальних послуг», – розповів Микола Поворозник.

Він зауважив, що міській владі є над чим працювати, щоб зробити Київ справжньою європейською столицею. «Ми маємо амбітні плани щодо подальшого розвитку міста, які стосуються усіх сфер життєдіяльності. Ми плануємо втілити ще низку масштабних проектів, частину яких запропонували підтримати в рамках програми Президента України «Велике будівництво», – зазначив Микола Поворозник.

За його словами, мова йде про кілька об’єктів транспортної інфраструктури, соціальної та освітньої сфер, охорони здоров’я, культурної спадщини та культури, об’єктів реставрації. Зокрема, йдеться про Будинок вчителя, міст ім. Патона, кінотеатр «Київська Русь», будівництво станційного комплексу «Львівська брама» та інші важливі об’єкти.

«У Державний бюджет столиця віддає 60 відсотків ПДФО – найбільше з усіх міст країни, покриває витрати на пільговий проїзд у громадському транспорті, Київ виконує функції столиці, водночас не отримуючи останніми роками коштів на розвиток інфраструктури міста. Тому столиця сподівається на плідну співпрацю в рамках запропонованих проектів», – підкреслив Микола Поворозник.

Станція метро «Львівська брама» побудована між «Лук’янівською» та «Золотими воротами». Підземна частина побудована вже більш як 20 років тому, однак залишається невирішеним питання виходу зі станції.

Наразі ділянка, на якій мав би бути вихід зі станції перебуває в оренді у приватної компанії.

Нагадаємо, міський голова Києва ще у січні 2017 року заявляв про те, що станцію «Львівська брама» можна буде відкрити вже у 2018 році.

Більше про те, чому станція метро «Львівська брама», яку почали будувати ще у 1991 році, досі не відкрита, читайте в ексклюзивному матеріалі 1News ««Львівська брама»: чи вдасться Кличку відкрити станцію метро?».

Back to top button