Президентські вибори: кандидати витратили на телерекламу понад 1 млрд грн
У перші місяці 2019-го найбільше телереклами замовляв Бойко, а найдорожче вона обійшлася Тимошенко, інформує 1NEWS з посиланням на громадський рух ЧЕСНО.
Впродовж 2018 року та за січень та лютий 2019 року кандидати у президенти загалом витратили на рекламу понад мільярд гривень.
Так, за перші два місяці 2019 року загальна вартість реклами учасників президентських виборів склала близько 448 млн гривень. А, згідно з даними моніторингу, вся реклама кандидатів, що виходила у 2018 році, мала б коштувати близько 568 млн гривень.
Водночас, за два місяці передвиборчої кампанії найбільше показів реклами на телебаченні серед кандидатів у президенти було у депутата від “Опозиційного блоку” Юрія Бойка. Упродовж лютого-січня він з’являвся у рекламних блоках 2695 разів.
На другому місці чинний президент Петро Порошенко, ролики котрого за два місяці 2019 року показали 2577 разів.
Замикає трійку топ-кандидатів за кількістю реклами шоумен Володимир Зеленський з 1610 показами на ТБ.
Юлія Тимошенко з’являлись у рекламних блоках 1263 рази, однак глава “Батьківщини” лідирує за вартістю реклами. На транслювання своїх роликів переважно в прайм-таймі вона витратила 78,9 млн гривень.