Цікаве

Могутній красень: нові причини закохатися у Citroen C5 AircrossТест-драйв

Могутній красень: нові причини закохатися у Citroen C5 Aircross

Від нього важко відвести погляд! За шестирічну історію Citroen C5 Aircross ми тестували цей кросовер після кожного його оновлення та модернізації, але ще ніколи він, здається, не викликав такого фурору на столичних вулицях.

Люди зупиняються, цікавляться, питають. Їхній інтерес цілком зрозумілий, адже зараз Citroen C5 Aircross – справжнісінький шоу-стоппер. Наважимося припустити, що ця варіація дизайну найкраща за всі часи існування моделі. Хоча вона і раніше не скаржилася на відсутність уваги покупців: починаючи з 2018 року цей кросовер – на хвилиночку! – розійшовся тиражем понад 260 тис. екземплярів.

Оскільки зустрічають, як то кажуть, по одежі, корені такої уваги до Citroen C5 Aircross варто шукати насамперед у новій мові дизайну передньої частини, де добродушні, навіть трошки наївні риси обличчя нарешті поступилися місцем суворішим і чіткішим лініям. Можна сказати, що останнє оновлення наділило автомобіль вертикально структурованим і більш сучасним виглядом, підкреслюючи ширину кросовера та його сильний характер. А ще він створює відчуття солідності та безпеки. Як це вдалося дизайнерам? Тут треба заглибитися в деталі.

Спочатку – про найбільш наочне. Новий Citroen C5 Aircross відрізняється не лише від себе в минулому, але й від усіх інших моделей Citroen. У них фірмові шеврони візуально пов’язані зі світловими елементами хромованими смугами, тоді як у флагманського кросовера шеврони тепер виконані у глянсовому чорному кольорі з хромованими акцентами. Втім, єдиний дизайнерський ансамбль все ж таки збережено: передня частина виглядає монолітною та завершеною, а самі шеврони нібито перетікають у смужки V-подібних денних ходових вогнів – ще одна характерна риса фірмового стилю Citroen.

Фари прожекторного типу LED Vision стали вужчими та темнішими, що підсилює візуальний зв’язок з чорною решіткою радіатора і водночас підкреслює рішучий характер автомобіля. На нього ж прозоро натякають вертикальні повітрозабірники, які відчутно збільшилися у розмірі.

Захисна накладка в нижній частині переднього бампера, що виконана з глянсового алюмінію, робить C5 Aircross більш атлетичним. Не вагайтесь – і прямо зараз записуйтесь на тест-драйв у найближчого дилера, щоб особисто познайомитися з новим солідним Citroen C5 Aircross.

У профіль Citroen C5 Aircross також беззаперечний атлет: рельєфні бічні панелі, хромована окантовка вікон із помітним акцентом на задніх стійках, що прекрасно підкреслює їхню форму та неначе створює ефект левітації даху. Варті уваги також значний дорожній просвіт у 190 мм та нові 18-дюймові колісні диски Pulsar з алмазним шліфуванням і вдалим поєднанням алюмінієвих та глянсових чорних поверхонь. До речі, глянсовий чорний взагалі можна назвати ключовим елементом візуалізації нового стилю Citroen C5 Aircross, адже у той самий колір пофарбовані рейлінги та оновлені корпуси бічних дзеркал із вбудованими повторювачами покажчиків поворотів. Притягує погляд і нове оформлення захисних елементів Airbump на нижніх частинах дверей, що поєднується з оригінальними кольорами вставок у передньому бампері. 

А завершує вдалу трансформацію зовнішності популярного кросовера задня оптика: світлодіодні ліхтарі Citroen C5 Aircross виконані в новому тривимірному дизайні, який стилістично об’єднує їх із фарами. Хоча розмір ліхтарів не змінився, вони отримали нові затемнені структуровані стекла, що чудово підкреслюють потрійні світлодіодні модулі з фірмовим малюнком.

У салоні насамперед звертаєш увагу на консоль: модернізація охопила як оформлення, так і функціонал. У топовій комплектації кросовера консоль увінчує новий центральний дисплей діагоналлю 10 дюймів. Раніше він був вбудований у неї, а тепер нібито парить над консоллю, створюючи більш сучасну атмосферу. Дефлектори повітроводів очікувано перемістилися під дисплей та отримали новий горизонтально орієнтований дизайн.   

Сама консоль оздоблена штучною шкірою, їй дуже пасують хромовані деталі, що візуально підкреслюють більш ергономічне розташування органів управління. Серед найпомітніших новацій – селектор АКП, який відтепер заглиблено у площину консолі, та новий перемикач режимів руху, поєднаний з функцією Grip Control. У центральній консолі знаходиться велике відділення для зберігання речей, а також два USB-порти та бездротовий зарядний пристрій.

Цифровий кластер панелі приладів тут дуже великий – діагоналлю 12,3 дюйма. Його вигляд можна налаштовувати під власні потреби, і що дуже важливо, він входить навіть у стартову комплектацію Citroen C5 Aircross. Детально про особливості різних комплектацій ми поговоримо трохи згодом, а зараз згадаємо про таку доволі цікаву деталь, як окремий пульт керування круїз-контролем, який пропонує Citroen. Мабуть, лише він, бо абсолютна більшість інших автовиробників використовують для цього клавіші на кермі. Отож пульт після оновлення залишився на своєму місті – біля лівого підкермового перемикача. Звісно ж, там його не видно, тому виробник передбачив таку логіку управління пультом, щоб можна було використовувати його не дивлячись. Але цю логіку спершу потрібно осягнути, а до такого «тактильного» керування треба звикнути. Хоча коли звикаєш, проблем у використанні пульта вже не відчуваєш.

Ось ще пара особистих спостережень, як працюють деякі органи керування Citroen C5 Aircross. Наприклад, новий компактний перемикач АКП здається більш зручним, ніж старе руків’я, адже обирати потрібний режим можна лише одним-двома пальцями. Чутливість нового центрального дисплея дуже гарна, він швидко реагує на дотик. Але для того, щоб змінити налаштування, треба затримувати палець на потрібній функції трішечки довше, ніж звик – така логіка, напевно, обрана для запобігання помилковим дотикам під час руху. Пропонуємо вам ознайомитися з доступним складом авто в Україні на фірмовому онлайн-складі бренду.

Саме час перейти до головної особливості Citroen C5 Aircross – до всеосяжного комфорту. Ви колись чули жарт про те, що цей автомобіль обирають… спиною? Власне, це не зовсім жарт. Зараз дізнаєтеся, чому саме так і чому це важливо.

Від початку масового використання АКП у водія перестала втомлюватися ліва нога, адже зникла ненависна педаль зчеплення! Тож чи не єдиною частиною тіла, що сильніше за інші втомлюється під час руху, особливо в далеких подорожах, залишилася спина. Саме вона відчуває дорожні негаразди, саме вона німіє від тривалого перебування у кріслі. То як же ці проблеми вирішив Citroen?

Перш за все, крісла у Citroen C5 Aircross по-справжньому зручні, оскільки кросовер оснащується новим поколінням сидінь Citroen Advanced Comfort. Це сидіння, в яких використовується піноматеріал високої щільності та додатковий шар піни завтовшки 15 мм. Піна не деформується з часом, тому сидіння довго зберігають форму та, відповідно, свої відмінні якості.

У новому поколінні сидінь Citroen Advanced Comfort пропонується сучасна тканинна оббивка Wild Black з новою текстурою або оббивка з нової висококласної перфорованої шкіри – в залежності від оснащення.

І ще одна дуже цікава деталь, яку не часто зустрінеш в кросоверах: усі три сидіння другого ряду можна зсувати по довжині окремо від інших, обираючи потрібний простір для ніг для кожного із задніх пасажирів. Така демократія по-французьки – дуже доцільне та правильне рішення.

Але комфорт пасажирів Citroen C5 Aircross забезпечують не лише сидіння. Головна перевага цього кросовера – ексклюзивна система підвіски Citroen Progressive Hydraulic Cushions. У системі використовуються два прогресивні гідравлічні відбійники в поєднанні з амортизатором і пружиною на кожному кутку автомобіля замість механічних упорів — один для стиснення, інший для декомпресії (або відскоку).

Підвіска працює у два етапи, залежно від докладених зусиль. При легкому стисканні та розтисканні пружина та амортизатор керують вертикальними рухами разом, без допомоги гідравлічних упорів. Однак вони дають інженерам більше свободи в налаштуванні підвіски для досягнення знаменитого ефекту чарівного летючого килима, коли створюється враження, що автомобіль ніби пливе по нерівній поверхні. Так і є: Citroen C5 Aircross зберігає свій фірмовий комфорт навіть на бруківці!

А якщо на дорозі попадеться велика яма, Citroen Progressive Hydraulic Cushions також не схибить: при сильних ударах пружина і амортизатор працюють разом із гідравлічними компресійними або декомпресійними упорами, поступово уповільнюючи рух і згладжуючи поштовхи в кінці діапазону. На відміну від механічного упору гідравлічний поглинає і розсіює енергію поштовху.

Щодо силової пропозиції кросовера, то маємо цікавий нюанс: Citroen C5 Aircross зараз пропонується лише у дуже потужних версіях. Пальма першості, звісно, належить гібриду 1,6 Plug-in Hybrid 225 (із функцією підзаряджання) сукупною потужністю 225 к.с. Але навіть якщо ви оберете більш традиційну дизельну версію, то замість звичного для більшості моделей Stellantis 130-сильного мотора 1,5 л отримаєте потужний 180-сильний дволітровий турбодизель!

Власне, саме з ним ми й обрали Citroen C5 Aircross для тесту. І якщо чесно, були у захваті, адже апетит у нього майже дитячий – 6,5-7 л/100 км у місті, а ось везе він по-дорослому: розгін до сотні займає усього 9,4 секунди проти 11,8 с, на які був здатен Citroen C5 Aircross із дизелем 1,5 л. До речі, 8-ступенева АКП добре товаришує з могутнім дизелем, а завдяки перемикачу режимів руху завжди можна обрати той варіант використання його потужності, що найбільш підходить до умов руху або настрою водія.

А тепер про головні особливості комплектацій дизельного Citroen C5 Aircross. Навіть стартова Feel (від 1 197 000 грн) запропонує той самий дволітровий дизель та підвіску Citroen Progressive Hydraulic Cushions. І це чудова новина, адже якщо наразі ви скористаєтеся спеціальною пропозицією, знижкою у 50 тис. грн на Citroen C5 Aircross у комплектації Feel, та придбаєте його за ціною 1 147 000 грн, то отримаєте кросовер з усіма його найважливішими перевагами. До них окрім вищезгаданого входять фари LED Vision з інтегрованими денними ходовими LED вогнями, система безключового доступу та запуску двигуна, датчики паркування на обох бамперах та камера заднього виду. 

І з безпекою все буде гаразд, бо пакет «Безпека» у Feel уже, серед іншого, містить круїз-контроль з обмежувачем швидкості, систему попередження про зіткнення та екстреного гальмування у місті Active Safety Brake, системи утримання в полосі руху та розпізнавання дорожніх знаків.

Втім, топова комплектація Shine, що пропонується за ціною від 1 307 300 грн, теж вміє спокушати. Перш за все, центральний дисплей тут має діагональ 10 дюймів замість 8-ми у Feel (хоча Apple CarPlay, Android Auto Mirror Screen будуть у будь-якому випадку) та систему навігації. Замість пакета «Безпека» Shine запропонує пакет «Безпека-1», у якому з’являється активний круїз-контроль з функцією Stop&Go, адаптивне дальнє світло та система моніторингу сліпих зон. Двері багажного відділення – з електроприводом та сенсором відкривання під заднім бампером. Протитуманні фари – з функцією поворотного світла Corner Light. А в салоні замість тканинного оздоблення буде алькантара чорного кольору.

Але хоч би яку комплектацію Citroen C5 Aircross ви обрали, отримаєте динамічний та економний кросовер із дуже привабливою зовнішністю та просто неймовірним, як для його ціни, комфортом. А обирати радимо швидше, поки ще є акційні авто. Бо хороші речі, та ще й з приємною ціною, довго чекати не будуть.

 


 

ОНЛАЙН СКЛАД ТЕСТ-ДРАЙВ

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Back to top button