Коронавірус викликав бум на українські піжами
Люксовий домашній одяг став способом побалувати себе під час локдауну та додати відчуття розкоші в повсякденне життя
У той час, як попит на формальне вбрання сягнув історичного мінімуму, у покупців прокинувся апетит до розкішного одягу для сну.
І купують його, зокрема, в Україні, – розповідає 1NEWS.
Раніше нічний одяг відігравав лише додаткову роль для деяких модних брендів, але все змінилося, коли пандемія змусила їхніх клієнтів залишатися вдома.
Співзасновниця українського бренду Sleeper Ася Вареца розповіла , що продажі її компанії за останній рік зросли на 200%.
На її думку, частково це пов’язано з тим, що “цього року вперше в історії моди домашній одяг став публічним”.
“Через Zoom ви відкриваєте свою домівку іншим людям, тож це стало новим досвідом і приємним для нас, оскільки Sleeper спеціалізується на виготовленні одягу для дому, який одночасно дарує комфорт та радість”, – розповідає пані Вареца.
Бренд досяг успіху завдяки своїм сукням, схожим на нічні сорочки, але справжнім бестселером стала піжама Party, оздоблена пір’ям, ціни на яку стартують від 6 350 гривень.
Ця піжама, на створення якої надихнула “золота доба” Голлівуду, стала улюбленою серед інфлюенсерів та увійшла в десятку “найгарячіших” товарів останнього кварталу 2020 року за версією модної пошукової платформи Lyst.
“Я розумію, чому вони всім подобаються. Коли ви їх надягаєте, то почуваєтеся дуже особливою дівчиною”, – розповіла інша співзасновниця Sleeper Катя Зубарева.
Джерело: ВВС Україна