Цікаве

Ефективний засіб покращення стану бізнесу*

На сьогоднішній день інтернет-комерція – це бізнес, що розвивається глобально. Для багатьох бізнесменів, які займаються продажем через інтернет, – це легкий та зручний варіант для заробітку. Власний ресурс дає можливість заробляти гроші, не виходячи із дому. Інтернет-комерція має майбутнє: щорічний темп зростання у своєму сегменті становить від 50% до 60%, а можливості її просування значні. Але для ведення бізнесу недостатньо розуміти тонкощі справи, потрібно добре володіти новими сучасними професійними навичками, мати спеціальну освіту.

Якщо вас не влаштовує ефективність існуючих рекламних кампаній, а ваша нинішня стратегія просування продукту не працює, і надзвичайно хочеться кардинальних змін, пройдіть курс по СММ і освойте додаткову професійну освіту за найпопулярнішими професіями у сфері IT та Digital, зокрема – SMM спеціаліста.

Коротко про головне

SMM-спеціаліст (з англ. SMM-special). Спеціальність досить творча, і освоївши її,  можна реалізувати будь-які креативні ідеї. Фахівець із цього професійного напрямку займається просуванням бренду, компанії, проводить певні заходи у соціальних мережах. Така стратегія підходить будь-якому бізнесу, оскільки будь-які цільові аудиторії проводять у соціальних мережах них більшу частину дня. Сммщик будує комунікацію бренду з потенційними клієнтами та формує позитивний імідж. Це своєрідні менеджери платформ соціальних медіа. Вони розвивають та підтримують присутність організації в інформаційному полі віртуального світу, щодня працюють над створенням нового контенту, постійно впроваджуючи інновації для генерації сучасних ідей та форматів. Комунікація з майбутнім споживачем через соціальні мережі потребує знання основ маркетингу, контролю аналітики та показників ефективності проведених проектів. Можна виділити такі основні професійні навички, якими володіє спеціаліст:

  • аналіз ринку, аудиторії та конкурентів;
  • розробка стратегії щодо просування в мережі;
  • генерація та оформлення контенту: текст, фото, відео, інфографіка та інше;
  • залучення передплатників, збільшення аудиторії; формування та підвищення лояльності до бренду;
  • комунікація з передплатниками;
  • моніторинг ефективності просування сторінок;
  • репутаційний маркетинг.

Перспективна професія в IT-сфері

Сьогодні в інтернеті налічується просто величезна кількість сайтів, і кожні три-п’ять секунд з’являються нові. Керують сайтами та сервісами Веб-програмісти. Вони налаштовують форми, каталоги, особисті кабінети, галереї та зв’язки з платіжними системами та працюють з базами даних. Вже більше 15 років такі спеціалісти перебувають у топі найпопулярніших професій в IT-сфері. І цьому є одне просте пояснення: кожен бізнес-проект у мережі хоче заробляти та забезпечувати крутий сервіс. А для таких проектів потрібні кваліфіковані веб-розробники. Чим більший проект, тим більше досвідчених фахівців потрібно. А роботи для них багато. Насправді всесвітню мережу Інтернет створюють саме веб-розробники.

Але загалом такий фахівець — це програміст у його класичному розумінні.

Де здобути ці професії

У всесвітній електронній мережі багато платформ пропонують безкоштовний курс it і курси SMM спеціаліста. Але їх проходження не дає жодної гарантії працевлаштування. Навряд чи можна довести свою компетенцію, оскільки у вас не буде кейсів та проектів у портфоліо. Тому, якщо ви чітко встановили мету стати успішним smm-фахівцем у найбільших світових соцмережах Facebook – Instagram – TikTok., або продвинути свій бізнес, вам знадобиться кваліфіковане навчання, яке дає кейси в портфоліо + сертифікат про закінчення.

*на правах реклами

Back to top button