Київрада шукає SMM-спеціаліста на зарплату 2,5 млн. гривень
Комунальне підприємство Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» оголосив тендер на пошук SMM-cпеціаліста, який забезпечить Київраді «розкрутку» у соціальних мережах за 2,5 млн. доларів. Про це повідомляється на сайті ProZorro.
Завданням SMM-менеджера зокрема є за період з 1 жовтня до 31 грудня 2019 року забезпечити 50 тис. підписників у соціальних мережах Facebook, Instagram та YouTube. Також він повинен просувати відео- та анімаційні ролики, інформаційні оголошення та фото в соціальних мережах.
Контент буде надаватися замовником.
Кількість символів в одному повідомленні розраховується від 10 до 2000.
Хронометраж відео-контенту від 15 секунд до 3-х хвилин.
Оплата буде здійснена після виконання технічного завдання.
Кандидати повинні мати досвід роботи 3 роки і виконання не менше двох схожих договорів.
Кінцевий термін поданих тендерних пропозицій – 26 вересня. Початок аукціону буде 27 вересня.