До чого може привести несвоєчасна заміна масла в двигуні автомобіля*
Використання відпрацьованого мастила загрожує наступними неприємностями.
Провертання шатунних вкладишів
Найчастіше шатунні вкладиші починають провертатися через несвоєчасну заміну мастильної рідини. Відпрацьована рідина негативно впливає на мастильну систему і робочі елементи, що призводить до засмічення масляного каналу. Шатунні вкладиші, через вплив на них великої кількості використаної мастила, сильно нагріваються і починають провертатися.
Заміну масла в двигуні можна замовити на сайті atl.ua.
Знос деталей турбокомпресора
Якщо не виконувати своєчасну заміну масла в двигуні, то ротор може вийти з ладу. Відпрацьоване мастило:
- викликає знос вала турбокомпресора і підшипників;
- на низу утворюються подряпини;
- з’являються борозни.
Це призводить до таких проблем, як:
- руйнування підшипників;
- виникнення проблем з валом та корпусом турбокомпресора.
Крім того, через використання відпрацьованого масла засмічуються канали турбокомпресора, що приводить до його заклинювання.
Знос деталей двигуна
Найчастіше деталі силового агрегату зношуються через використання низькоякісного масла з малою в’язкістю. Через нездатність відпрацьованої рідини нейтралізувати сажу та кислотні сполуки, що з’являються в процесі згоряння, розривається так звана масляна плівка між циліндром та поршнем. Крім того, недостатня кількість і низька якість мастильної рідини викликає істотне підвищення температури окремих елементів мотора, що в підсумку може призвести до їх розплавлення.
Засмічення масляних каналів
Сажа, що утворюється в результаті згоряння палива та накопичується у ДВС, з часом забиває масляні канали.
Якщо не виконувати своєчасну заміну масла в двигуні, то існує ймовірність вигину клапана, що, в свою чергу, може привести до витоку газу в камері згоряння.
Негативно позначаються на мастильній рідині поїздки на невеликі дистанції, в результаті яких вона не встигає прогрітися до робочої температури. Тому автовласники, які пересуваються переважно по місту, повинні приділяти стану мастильної рідини в силовому агрегаті особливу увагу, оскільки саме такі умови експлуатації авто є для нього найскладнішими.
Скільки літрів масла потрібно при заміні
Дані про обсяг масляної системи містяться в технічній документації до автомобіля. Однак повністю злити масло з двигуна можна не на кожному транспортному засобі. У такому випадку його рівень заміряють спеціальним щупом. Важливо пам’ятати, що при прогрітому силовому агрегаті рівень мастила підвищується.
Сучасні транспортні засоби оснащують датчиками, які повідомляють про критичні показники тиску мастильної рідини в силовому агрегаті.
Втім, чекати сигналу не варто, перевіряти рівень мастила необхідно регулярно. При цьому виконувати перевірку слід тоді, коли двигун прогрітий до робочої температури.
Витягувати щуп необхідно через 5 хвилин після виключення силового агрегату. Коли рівень рідини в нормі, то він повинен бути між нижньою і верхньою відмітками.
*на правах реклами