Спорт

Favbet став новим титульним спонсором ФК ШахтарПрес-реліз

Favbet став новим титульним спонсором ФК Шахтар

Фото: пресс-служба ФК Шахтер

У планах Favbet та Шахтаря – спільні маркетингові та медійні проекти, активна взаємодія з фанатською спільнотою та впровадження низки соціально значущих ініціатив.

 
Провідна українська iGaming-компанія Favbet та ФК Шахтар оголосили про початок співпраці на сезон 2023-2024 років.
 
У планах Favbet та Шахтаря – спільні маркетингові та медійні проекти, активна взаємодія з фанатською спільнотою та запровадження низки соціально значущих ініціатив. Серед них – розвиток дитячого спорту та відновлення постраждалої внаслідок війни спортивної інфраструктури.
 
“Ми продовжуємо підтримувати український спорт в умовах ворожої агресії і прагнемо розвитку, незважаючи на всі зовнішні виклики. Співпраця між двома великими брендами має стати чимось особливим і посилити бізнес зі стовідсотковою українською ДНК. У наших команд є значний європейський досвід, який ми повинні використовувати для розвитку громадянського суспільства, ставлення до спорту, відповідальної гри та культури вболівальника”, – повідомив директор з розвитку бізнесу Favbet Сергій Дзекунов.
 
Співпраця Шахтаря з Favbet відкриває ще один розділ в історії українського футболу.
 
“З радістю починаємо трирічну співпрацю з компанією, добре відомою вболівальникам. Favbet вже багато років представлений на спортивному ринку, у нього за плечима величезний досвід реалізації різних соціальних та благодійних проектів, у тому числі і проектів на підтримку ЗСУ. Впевнені, разом ми зможемо досягти великих перемог”, – прокоментував подію директор зі стратегічного розвитку та комунікацій ФК Шахтар Юрій Свиридов.
 
“Для нас це більше, ніж просто спонсорська угода. Це – партнерство двох команд, які прагнуть досягти виняткових результатів. Ми віримо, що наша активна підтримка дасть Шахтарю додаткову мотивацію та збільшить її можливості. Це початок великої пригоди, і ми готові ділитися радістю перемоги та справжньої драйвової атмосфери з усіма шанувальниками футболу”, – зазначив директор зі спортивного маркетингу Favbet Денис Якимов.
 
Вже найближчої суботи, 29 липня, футболісти Шахтаря вперше вийдуть на поле в джерсі з логотипом нового партнера. У дебютному матчі нинішньої Прем’єр-ліги Шахтарю протистоятиме харківський ФК Металіст 1925.
 
Партнерство з ФК Шахтар є важливим кроком для Favbet, який продовжує системно підтримувати улюблену гру мільйонів людей навіть за умов війни. Сьогодні компанія співпрацює з шістьма клубами елітного дивізіону та Першої ліги, а також є одним з найактивніших спонсорів українського футболу. Партнерські угоди Favbet ніколи не обмежуються рекламними проявами, а ґрунтуються на всебічній співпраці як на полі, так і за його межами.
 
Новини від Кореспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/ua_1news

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Back to top button