Події

Не всі захисні споруди Кіровоградщини готові до використання за призначенням …

Не всі захисні споруди Кіровоградщини готові до використання за призначенням – прокуратура вимагає від балансоутримувачів їх впорядкування

????Прокурори Кіровоградської обласної прокуратури детально проаналізували питання безпеки мешканців міста та області в умовах воєнного стану, зокрема готовність об’єктів цивільного захисту до їх повноцінного використання.

????Встановлено, що на другому році повномасштабного російського вторгнення та постійної загрози ракетних обстрілів не всі укриття є придатними для комфортного перебування, а окремі з них знаходяться у неналежному стані.

????На виявлені факти невідповідно облаштованих захисних споруд прокурори відреагували цивільно-правовими заходами впливу. Так, з початку 2023 року до судів області скеровано 14 позовних заяв щодо неналежного утримання таких об’єктів. Йдеться про приміщення загальною площею 8070 м кв, у яких, за потреби, зможе перебувати до 10 тисяч осіб.

????Наразі за принципової позиції прокурорів задоволено 6 позовів щодо укриттів на майже 1,5 тисячі людей. За прокурорського втручання власників та балансоутримувачів цих споруд зобов’язано привести приміщення у готовність і використання за призначенням.

????Під пильним наглядом ювенальних прокурорів перебуває питання впорядкування укриттів у навчальних закладах. Їх в регіоні налічується 110: 88 визнано «обмежено готовими» та 2 – «не готовими» до використання за призначенням. На сьогодні у багатьох з них тривають ремонтні роботи, які здійснюються за бюджетні кошти. Вживаються заходи представницького характеру.

????До прикладу, лише за одним з таких позовів у 6 навчальних закладах Кропивницької ОТГ створено укриття для 217 дітей.

????На цей час ювенальні прокурори підготували ще 10 позовів про зобов’язання органів влади та місцевого самоврядування облаштувати укриття учням та дошкільнятам у кількох громадах регіону.

????Робота прокурорів триває. На контролі залишається і питання збереження у державній та комунальній власності об’єктів цивільного захисту населення.

Back to top button