ЗСУ випробували нову систему захисту транспортних літаків від керованих ракет
Ефективне рішення для захисту літаків військово-транспортної авіації від ворожих керованих ракет розробила вітчизняна компанія, повідомляє 1NEWS з посиланням на defence-ua.com.
Комплекс захисту турбогвинтових літаків ВТА типу Ан-26 від ТОВ «Науково-виробничоъ фірми «Адрон» пройшов успішні державні випробування на полігоні Широкий Лан у Миколаївській області.
Комплекс призначений для захисту літаків ВТА від керованих ракет з інфрачервоними системами самонаведення.
«Актуальність вирішення такого завдання не викликає сумнівів. Наприклад, у 2014-2015 роках над тимчасово окупованій території України збили літаки Ан-26 і Ан-30 із застосуванням керованих ракет, які супроводжують мета по її інфрачервоним випромінюванням», – пояснили творці системи захисту
У комплекс захисту входять комбіновані пристрої викиду хибних теплових цілей (ХТЦ) «Адрос» КУВ 26-50 і станція оптико-електронного придушення (СОЕП) «Адрос» КТ-03У, встановлені в спеціальних контейнерах.
Літак типу Ан-26 може нести чотири таких контейнери, кожен з яких вміщує 80 ХТЦ калібру 26 мм та 40 ХТЦ калібру 50 мм.
Нова СОЕП генерує більш потужний, ніж у СОЕП «Адрос» КТ-01АВ, вадовий сигнал, і працює за новими алгоритмами його модуляції.
Працюючи у парі, КУВ і СОЕП забезпечують високу ефективність захисту літаків типу Ан-26, і показали результати проведених державних випробувань.
Завдяки науково-технологічному потенціалу, закладеному в системи викиду ХТЦ, їх можна використовувати і для ефективного захисту літаків Ан-32 і Ан-178.