Україна

За перше півріччя ринок пошукової інтернет-реклами в Україні склав 3,6 млрд грн

У порівнянні з минулим роком приріст становив 38%, передає 1NEWS з посиланням на detector.media.

Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд гривень. Про це йдеться у дослідженні Комітету з питань інтернет-реклами при Інтернет асоціації України.

Загальний же обсяг ринку в грошах показав приріст на 38%, адже у 2018 році за перше півріччя він становив 2,6 млрд грн.

Також вимірювання обсягу ринку пошукової реклами показало, що частка мобільного платного пошуку у першому півріччі 2019 року склала 71%  (торік 63%). Також підвищилась і середня вартість кліку: у першому півріччі 2019 року вона склала 4,54 грн. Це на  52% більше до ідентичного періоду попереднього року.

Дослідження спрямоване на вимірювання обсягу пошукової реклами в Україні. Вимірювання здійснюється на основі зібраних статистичних даних зі сторони рекламних агенцій та інформації від компанії SimilarWeb по 25 категоріям сайтів, що відвідують користувачі з України. У дослідженні взяли участь: ADINDEX, DIEVO, iplace, iProspect, MediaHead, NEOS, Netpeak, newage., Olshansky & Partners, OMD Media Direction, Performics, Promo, razom communications, SeoMarket, TMGU, WebPromo та технологічний партнер дослідження — компанія SimilarWeb.

 

 

 

 

Tags
загрузка...

Related Articles

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close