Україна

З 16-го січня вся реклама має бути українською

Вже за кілька днів, а саме 16 січня 2020 року, набуває чинності норма закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» в частині мови реклами (стаття 32 «Державна мова у сфері реклами»). Про це у себе на Facebook нагадує кандидат юридичних наук, голова громадської організації «Українська Україна» Андрій Смолій, пише 1NEWS, посилаючись на Главком.

А це означає, що українською реклама має бути на:

  • телебаченні та радіо;
  • зовнішніх носіях (бігбордах, сітілайтах, рекламних площинах в магазинах та всіх суб’єктах надавачів послуг);
  • у мережі інтернет (на інтернет-сайтах, в соціальних мережах тощо).

    «Відтепер всі ми маємо абсолютно законне право вимагати абсолютно всю рекламу державною мовою та звертатися щодо порушення до відповідних органів або для початку до суб’єктів господарювання напряму»,- наголошує Смолій.

Tags
загрузка...

Related Articles

Схожі записи

Close
Back to top button
Close