Україна

Вибори в Кривому Розі показали, що бренд Медведчука сьогодні сильніше і Зеленського, і Ахметова, – Чаплига

Вибори мера Кривого Рогу – це приклад того, як працюють сучасні політичні бренди. Про це написав у Facebook політичний активіст і блогер Михайло Чаплига.

Як констатував Чаплига, результати волевиявлення у Кривому Розі показали, що за рахунок одного тільки імені Володимира Зеленського тепер вибори не виграєш.

«Приклад з виборами в Кривому Розі – це ще й історія про те, як працюють політичні бренди. Трохи більше року тому завдяки бренду Зеленського вибори міг виграти будь-який містер X з нульовою впівзнаваністю та мінусовою харизмою. Але Кривий Ріг показав, що тепер є бренди сильніші, а на одному лише імені Зеленського вибори більше не виграєш», – зазначив активіст.

За словами Чаплиги, програш в Кривому Розі став справжнім «Ватерлоо» для Зеленського і його партії, яких розгромила «Опозиційна платформа – За життя» Віктора Медведчука.

«Справжнє Ватерлоо» для Зеленського – саме так вчора в ефірі експерти охрестили те, що сталося в Кривому Розі, де партія Медведчука начисто «зробила» Слуг на їхньому полі з урахуванням фори, яка була у Слуг через зняття з виборів очевидного фаворита і прямої підтримки олігарха Ріната Ахметова», – пояснив автор.

Чаплига прийшов до висновку, що особистий політичний бренд Віктора Медведчука виявився сильнішим за бренди Зеленського і Ахметова.

«А якщо дивитися більш системно, то виходить, що особистий бренд Медведчука виявився сильнішим, ніж особистий бренд Зеленського, який той намагався транслювати на Слуг і їхнього кандидата в рідному для себе місті. І сильніше, ніж гроші і медіаресурси Ахметова», – зробив висновок політичний активіст і блогер Михайло Чаплига.

Останні новини

Back to top button