Україна

Верховний суд взяв до розгляду низку позовів від незаконно закритих Зеленським телеканалів

Таким чином, представники РНБО постануть перед судом у відкритому судовому процесі

Верховний суд взяв до розгляду низку позовів від незаконно закритих Зеленським телеканалів, пише 112ua.tv


Верховний суд відкрив провадження за кількома позовами від телеканалів, на які було накладено санкції рішенням РНБО. Цьому рішенню було надано силу указом президента від 2 лютого. Провадження відкрито вже за трьома позовами компаній ТОВ “Новини 24 години” (NewsОne), ТОВ “Лідер-ТВ” і ТОВ “Новий формат ТВ” (телеканал “112 Україна”).

Слухання справ призначено на кінець березня – початок квітня. У рамках підготовки справ до слухання судом за клопотанням позивачів затребувано документи від президента України та Ради національної безпеки та оборони України, які стали підставою для запровадження санкцій.

Також судом задоволено прохання позивачів про залучення до участі у справі як третіх осіб Ради національної безпеки та оборони України, Служби безпеки України та Верховної Ради України. Таким чином, органи, які брали участь у підготовці запровадження санкцій проти телеканалів, постануть перед судом у відкритому судовому процесі, де повинні будуть повідомити про конкретні факти, що послужили підставою для закриття телеканалів.

Справам, за якими відкрито провадження у Верховному суді, присвоєно номери: 9901/34/21, 9901/42/21, 9901/45/21.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський підписав указ про застосування санкцій проти телеканалів “112 Україна”, NewsOne і ZIK. Згідно з указом, який набув чинності з моменту підписання, до телеканалів застосовано санкції протягом п’яти років. Це передбачає блокування мовлення всіх трьох телеканалів.

26 лютого журналісти незаконно закритих президентом Володимиром Зеленським телеканалів об’єдналися і створили новий телеканал – “Перший Незалежний”. Засновниками нового медіа стала група журналістів, які раніше працювали на каналах “112 Україна”, NewsOne і ZIK. Але буквально за годину після початку мовлення влада незаконно відімкнула телеканал від ефіру.

Останні новини

Back to top button