Україна

Верховна Рада ухвалила закон про державні реєстри

Відтепер не потрібно буде стояти в чергах до держустанов чи ксерити документи

Верховна Рада в цілому прийняла законопроєкт № 2110, який дозволить покращити стан державних реєстрів в Україні.

Про це інформує 1News.

В Україні на сьогодні понад 350 державних реєстрів, але немає єдиних правил і стандартів для їх створення й функціонування, зазначають у міністерстві.

Інформація дублюється і не є належно захищена.

Законопроєкт запровадить поняття «базові реєстри». Вони міститимуть основну інформацію про українців.

Єдиний демографічний реєстр буде першоджерелом інформації про особу: її вік, ПІБ, ідентифікаційні документи.

Реєстри будуть поєднані між собою «Трембітою». Не потрібно приносити ксерокопії чи довідки в різні держоргани, оскільки обмін інформацією буде в електронному вигляді.

Крім того, законопроєкт вводить поняття адміністраторів та технічних адміністраторів держреєстрів.

Відтепер не потрібно буде стояти в чергах до держустанов чи ксерити документи, оскільки:

  • усі необхідні документи можна буде отримати онлайн, не виходячи з дому;
  • отримання онлайн-послуги стане набагато швидшим;
  • не треба робити додаткові ксерокопії документів, адже вони та так будуть у держреєстрах і чиновники матимуть до них доступ;
  • всі документи будуть в єдиному електронному реєстрі.

Джерело: Мінцифри

Back to top button