Верховна Рада ухвалила закон про державні реєстри
Відтепер не потрібно буде стояти в чергах до держустанов чи ксерити документи
Верховна Рада в цілому прийняла законопроєкт № 2110, який дозволить покращити стан державних реєстрів в Україні.
Про це інформує 1News.
В Україні на сьогодні понад 350 державних реєстрів, але немає єдиних правил і стандартів для їх створення й функціонування, зазначають у міністерстві.
Інформація дублюється і не є належно захищена.
Законопроєкт запровадить поняття «базові реєстри». Вони міститимуть основну інформацію про українців.
Єдиний демографічний реєстр буде першоджерелом інформації про особу: її вік, ПІБ, ідентифікаційні документи.
Реєстри будуть поєднані між собою «Трембітою». Не потрібно приносити ксерокопії чи довідки в різні держоргани, оскільки обмін інформацією буде в електронному вигляді.
Крім того, законопроєкт вводить поняття адміністраторів та технічних адміністраторів держреєстрів.
Відтепер не потрібно буде стояти в чергах до держустанов чи ксерити документи, оскільки:
- усі необхідні документи можна буде отримати онлайн, не виходячи з дому;
- отримання онлайн-послуги стане набагато швидшим;
- не треба робити додаткові ксерокопії документів, адже вони та так будуть у держреєстрах і чиновники матимуть до них доступ;
- всі документи будуть в єдиному електронному реєстрі.
Джерело: Мінцифри