Україна

В Україні з’явилася платформа для звернень громадян до держорганів

Міністерство цифрової трансформації представило цифровий майданчик ВзаємоДія, за допомогою якого можна буде створювати петиції та надсилати запити в держоргани – перші сервіси розпочнуть роботу у 2021 році, інформує 1NEWS з посиланням на пресслужбу Мінцифри.

За інформацією відомства, йдеться про наступні сервіси, що будуть доступні у ВзаємоДії:

  • e-звернення та е-запити — подання звернень та запитів на інформацію онлайн, відстежування їхнього статусу;
  • е-консультації — можливість подавати пропозиції щодо різних питань державної політики;
  • е-петиції;
  • е-конкурси — участь у відборі громадських проєктів, яким надаватимуть фінансову підтримку, відстеження їхньої реалізації;
  • е-голосування — обрання складу громадської ради при органі виконавчої влади;
  • е-експертиза — подання запитів на проведення громадської експертизи діяльності органу виконавчої влади та отримання доступу до її матеріалів;
  • е-опитування — можливість брати участь в опитуваннях під час розробки та ухвалення державних рішень;
  • доступ до урядової інформації — актуальні контакти органів виконавчої влади, публічні звіти топ-чиновників.

Зазначається, що перші сервіси стануть доступними навесні 2021 року. Їхній перелік поступово збільшуватимуть та залучатимуть дедалі більше органів виконавчої влади.

“Українці зможуть вільно комунікувати з держорганами та долучатися до ухвалення рішень. Платформа стане корисною громадянам, державним службовцям, громадським організаціям та представникам ЗМІ”, – розповідають у відомстві.

Платформа розроблена Мінцифрою, Секретаріатом Кабміну та Фондом Східна Європа в рамках міжнародної Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”.

 

 

 

Back to top button