Україна

В Україні створюють спецпідрозділ для захисту прав споживачів фінпослуг

Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг та створює спеціальний підрозділ, що буде опікуватися цим питанням, інформує 1NEWS з посиланням на пресслужбу регулятора.

Про це під час форуму з фінансової інклюзії “Нікого за бортом” заявив голова Національного банку України Яків Смолій.

“Національний банк буде підвищувати якість регуляції та створювати умови для посилення фінансового сектору. Своїм першочерговим завданням ми бачимо посилення захисту споживачів фінансових послуг. Національний банк бере на себе зобов’язання з захисту споживачів фінансових послуг і створює спеціальний підрозділ, що буде опікуватись цими питаннями. Це дасть змогу врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги”, – сказав Смолій.

Він зазначив, що регулятор як і раніше буде розглядати скарги людей, але тепер ця робота буде системною.

“Ланцюжок: скарга, реакція, зміни в нормативних актах, – стане коротшим і ефективнішим. Це дозволить зменшити кількість непорозумінь між фінустановами та їх клієнтами, покращити інформованість останніх і привчити фінансовий сектор реагувати на питання та зауваження клієнтів”, – зауважив голова НБУ.

 

 

 

 

 

Tags
загрузка...

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Close