Україна

В Сумах помітили рекламу Бродського із наміром скуповувати голоси виборців (фото)

Лідер партії «Регіони вперед!», колишній Голова Державного комітету з питань підприємництва Михайло Бродський продовжує свою передвиборчу кампанію, акцентуючи увагу на ініційованій ним соціальній програмі «Кілограм свинини Бродського», пише видання “Известия“.

Так, у місті Суми з’явилися борди з рекламою, на якій зображений Бродський зі слоганом «За кожний голос дам кілограм свинини».

Журналісти видання нарахували щонайменше чотири таких борди у Сумах.

“Известия” додають, раніше на офіційному сайті партії «Регіони вперед!», лідером якої є Михайло Бродський зазначалось, що він 31 грудня привітав українців з Новим роком за допомогою бордів в регіональних центрах та пообіцяв, що замість типової агітації витратить кошти на м’ясо свинини українського виробника для кожного, хто за нього проголосує.

«Я, як і ви, не вірю політикам, що підмінюють реальні справи пустопорожніми балачками. Тому фактично весь бюджет своєї кампанії я витрачу на закупівлю свинини в українського виробника та подальшу роздачу м’яса людям», – відзначає політик.

Партія зазначає, що вже з січня в регіональних центрах запрацюють штаби з видачі продукту. Кожен громадянин зможе отримати кілограм відбірного м’яса. Для цього треба буде пред’явити паспортні дані та пройти реєстрацію в громадському штабі «Регіонів вперед».

За підрахунками політичної сили, «Кілограм свинини Бродського» повинен отримати кожен третій українець. «Бюджет передвиборчої кампанії – близько 40 млн доларів. У гривнях – це більше мільярда», – зазначається на сайті партії «Регіони вперед!».

Tags
загрузка...

Related Articles

Back to top button
Close