Україна

В Київраді склали рейтинг найкумедніших петицій

Секретаріат Київської міської ради опублікував рейтинг найдивніших петицій, які надійшли від киян. Відповідний ТОП-5 опублікував на свої сторінці у Facebook керуючий справами секретаріату в Київська міська рада Ігор Хацевич.

✔ П’ЯТЕ МІСЦЕ. Встановити пам’ятник медичній масці, антисептику та милу.

Пандемія коронавірусу вплинула і на тематику петицій. Окрім звичайних «відновити роботу транспорту чи заборонити онлайн-навчання», з’явилась петиція «Встановити пам’ятник медичній масці, антисептику та милу». «Завдяки цим простим речам люди та світ змінюються. На добру згадку пропоную вшанувати ці прості засоби особистої гігієни», – пише автор петиції.

✔ ЧЕТВЕРТЕ МІСЦЕ. Кличко оплачивает вызов такси при карантине

Це, мабуть, найкоротша петиція. Її текст звучить так: «Кличко оплачивает вызов такси при карантине». З такою необхідністю погодились 17 людей.

✔ ТРЕТЄ МІСЦЕ. Встановити камери відеоспостереження у кабінетах держслужбовців і осіб місцевого самоврядування та безкоштовно транслювати відео з них 24/7.

✔ ДРУГЕ МІСЦЕ. Встановлення на зупинках швидкісного трамвая спортивного турніка та брусів для підтягування.

З аргументом, який наводить автор, сперечатись важко: «Іноді після ранкової поїздки на роботу хочеться добряче штурхнуть боксерську грушу, але вистачить і брусів та турніка».

✔ ПЕРШЕ МІСЦЕ. Створити в Київській міській раді (Київській міській державній адміністрації) департамент з питань щастя

Автор цієї петиції вважає, що щастя людей безпосередньо залежить від місцевої влади, тому пропонує створити в департамент з питань щастя. Поки що петиція набрала лише 5 підписів.

«Нагадую, що електронна петиція – це сервіс для громадян, який дає можливість донести свої ініціативи до Київської міської ради. Хотілось би, щоб ці ініціативи були дійсно корисними і вартими уваги», – зазначає Хацевич.

Зазначимо, що поки секретаріат Київради вважає петицію про створення Департаменту щастя дивиною, в Херсоні Служба щастя дійсно працювала. Створена вона була у жовтні 2019 року і проіснувала до березня 2020 року.

В лютому 2020-го після конкурсу Службу щастя очолила 31-річна менеджер Весна Карпук.

«Зараз працюю над тим, щоб набрати команду, провести соціологічні дослідження, щоб зрозуміти, чого хочуть люди. Адже ми повинні виходити з їх бажань, а не своїх бачень. Будемо вивчати, а потім впроваджувати проекти», – розповідала Весна Ігорівна на початку березня, не підозрюючи, що цим планам не судилося збутися.

Tags

Останні новини

Back to top button
Close
Close