Україна

В Києві вигадали «дратівливий» метод боротьби із оголошеннями на стовпах

В Київській міській державній адміністрації розробили метод боротьбі із самовільним розміщенням оголошень на зупинках і стовпах. Як розповідає начальник управління контролю за благоустроєм Департаменту міського благоустрою Тарас Панчій, в разі виявлення такого оголошення на зазначений у ньому номер будуть здійснюватися безперервні дзвінки в режимі автодозвону.

«За самовільне розміщення рекламних оголошень на зупинках, стовпах та інших елементах благоустрою м. Києва ми розробили ефективну систему автодозвону. Тобто у разі самовільного розміщення рекламних засобів на столичних елементах благоустрою, на номер телефону, що зазначений в оголошені, безперервно здійснюватимуться дзвінки із інформуванням про порушення Правил благоустрою та зобов’язання негайного усунення порушень», − прокоментував Панчій.

Автодозвін здійснюватиметься безперервно до моменту усунення рекламодавцем порушення та сплати штрафу до міського бюджету у розмірі до 1700 гривень.

«Система автодозвона довела свою ефективність. Лише за 2 тижні складено 10 адміністративних протоколів, що наповнять міський бюджет 17000 грн та зобов’язали порушників власними силами усунути порушення», − підбив підсумки Тарас Панчій.

Як зазначається, протягом останніх двох тижнів заблоковано 522 номери телефонів, що вказані на незаконно розміщених оголошеннях. Такий захід має очистити місто від неестетичних оголошень, які кияни бачать на вулицях столиці на кожному кроці.

Новини за змістом

загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вас це може зацікавити

Close
Close