Україна

В аеропорту «Київ» реконструюють злітно-посадкову смугу

Для цього необхідно сприяння адміністрації міста, заявив глава ради директорів аеропорту Денис Костржевський в інтерв’ю «Інтерфакс-Україна»., передає 1NEWS.

Керівництво міжнародного аеропорту «Київ» імені Сікорського (Жуляни) розробило майстер-план реконструкції аеродрому та має намір подовжити злітно-посадочну смугу (ЗПС) на 550 метрів.
«Для отримання можливості обслуговувати повітряні судна більшого розміру і в будь-яких погодних умовах аеропорту «Київ» необхідно підвищити категорію аеродрому. Розроблено майстер-план реконструкції аеродрому «Київ», який має п’ять різних варіантів. Кожен з них має на увазі подовження ЗПС на 550 м, поліпшення характеристик систем заходу на посадку (це і світлосигнальне обладнання,, радіонавігації). В результаті реконструкції зміниться конфігурація льотного поля», – розповів Денис Костржевський.

Він пояснив, що якщо зараз найбільше повітряне судно, яке може бути обслужено в Жулянах без обмежень – це Boeing 737-800, то після реконструкції там будуть обслуговуватися літаки типу Airbus A321 або Boeing 737-900.

«Майстер-план розробляла іноземна компанія з колосальним досвідом в реконструкції аеродромів. У його розробці також брали участь українські фахівці, проектні інститути, які адаптували даний проект під вітчизняні норми і правила. Орієнтовна вартість цих робіт коливається від 80 до 100 мільйонів євро в залежності від тих рішень, які будуть прийняті», – зазначив Костржевський.

Глава ради директорів аеропорту підкреслив, що для подальшого розвитку об’єкта необхідно: перше – відвести землю, необхідну для подовження смуги, друге – знайти гроші.

«Аеродром належить місту … Місту потрібно вирішити два завдання. Перше – виділення земельних ділянок, друге – або виділення, або залучення грошей. Залучати гроші можна по-різному: можна взяти кредит, можна оголосити конкурс на передачу в концесію. Якщо місто прийме рішення про передачу в концесію, то, безумовно, «Майстер-Авіа» – оперує аеропортом компанія – буде в цьому конкурсі брати участь. Можливо, таке рішення і не буде прийнято. Тоді, напевно, будуть виділені кредити. Можливо, це буде фінансування з міського бюджету. Можливо, це буде передача в оренду з інвестиційним зобов’язанням. Ми цього не знаємо», – сказав Денис Костржевський.

За його словами, вирішити питання про відведення земельної ділянки та залученні коштів можна тільки на рівні Київської міськради і Київської міськдержадміністрації.

«Природно, компанія «Майстер-Авіа» зацікавлена в тому, щоб це було якомога швидше, оскільки тоді аеропорт «Київ» підвищить свої технологічні конкурентні якості, здібності і зможе конкурувати з аеропортом «Бориспіль», – уклав Костржевський.

 

 

 

 

Back to top button