Україна

Уряд реформує ринок регулярних автобусних перевезень

Кабінет Міністрів України від 7 лютого затвердив постанови “Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту” та “Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування”, які фактично дають старт реформі ринку автобусних перевезень, інформує 1NEWS з посиланням на Інтерфакс-Україна.

“Це не політ у космос, який учора спостерігали з захватом, – це справжня революція у сфері автобусних перевезень! Прозора й чесна конкуренція сприятиме тому, що мільйони людей в Україні користуватимуться не морально й фізично зношеними маршрутками, часто нелегально переробленими з вантажних мікроавтобусів, а сучасними, комфортними, безпечними автобусами. Підготовку цієї реформи ми розпочали у 2016 році. Це були довгі два роки нервів, блокувань і протидії, боротьби, але воно цього варто”, – написав на своїй сторінці в мережі Facebook міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

За його словами, внесені зміни до постанов уряду дадуть змогу змінити ситуацію на ринку регулярних автобусних перевезень всією територією країни вже в найближчій перспективі.

“Уперше за останні 10 років ми відходимо від застарілих рудиментів і впроваджуємо норми, які насамперед спрямовані на поліпшення безпеки та якості перевезень, а також створення умов для людей з інвалідністю”, – написав міністр.

Практичні зміни, за його словами, полягають у такому: введення конкурсу на міжобласні автобусні маршрути за заявницьким принципом; упровадження вимог щодо обов’язкової наявності на міських і приміських маршрутах автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, в кількості 35% до кінця 2019 року, з 2020 року – 50%; перевагу отримають перевізники, що пропонують низькопідлогові автобуси, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (Євро 3, Євро 6).

Крім того, перевізнику, який працював на маршруті без порушень, надається право продовжити дозвіл іще на п’ять років за умови інвестування в оновлення автопарку; передбачено спрощення процедури проведення конкурсу на внутрішньообласні, приміські, міські автобусні маршрути за рахунок зменшення кількості документів, які подаються на участь у конкурсі, та поступовий перехід на електронну систему подання документів; спрощення процедури відкриття нових автостанцій і врегулювання проблеми взаємовідносин перевізників і автостанцій.

“Це перший етап реформування галузі автомобільних пасажирських перевезень. На черзі зміни, які дадуть можливість адаптувати маршрутну мережу та мережу автостанцій із потребами громадян і створити загальнодоступний реєстр маршрутної мережі автобусних сполучень у всій Україні”, – резюмував міністр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Останні новини

2 Comments

  1. А почему за местные маршрутки не взялись?! Откаты местечковым подонкам оставили?

  2. Чергова гарна казка, нажаль, із сумним кінцем. Інших історій в Україні не буває. Все залишиться як було, або стане ще гірше, тому, що ні одна гнида (перевізник) не налаштована надавати якісні послуги. Вони тільки хотять загрібати бабло. І загрібають. Перевезення в Україні поступаються хіба що наркобізнесу, енергетиці та фармацевтичному ринку.

Back to top button