Україна

“Укрзалізниця” запускає додаткові приміські електрички

Аналіз навантаження приміських маршрутів компанії “УЗ” вже дав перші результати. Південно-Західна залізниця з кінця жовтня запустила 5 додаткових електричок в напрямку Київ-Тетерів. Про це пише 1NEWS, посилаючись на Gazeta.ua.

Політика нового керівництва УЗ, яке нещодавно очолив Володимир Жмак, спрямована не тільки на зростання прибутковості компанії, але і на підвищення комфорту і зручності пасажирів, за що більшість пасажирів цього напрямку скажуть йому спасибі вже в найближчі вихідні. Як повідомив директор філії “Пасажирська компанія” Олександр Перцовський, Тетерівське напрямок в ранкові та вечірні години перевантажено на 150%. З метою розвантаження цього напрямку, було запущено додатково 5 рейсів в пікові години:

– 6602 Тетерів-Борщагівка (04: 05/05: 54);
– 7008 Бородянка-Борщагівка (07: 55/09: 11);
– 6616 Бородянка-Борщагівка (10: 00/11: 21);
– 7009 Святошин-Бородянка (18: 22/19: 17);
– 6625 Київ-Тетерів (19: 20/21: 16).

“Сподіваємося, це допоможе пасажирам зберегти здоров’я, ну а частина людей додатково пересяде з авто і вибере Укрзалізницю”, – сказав Перцовський.

Відзначимо, що в столичному регіоні одним з найбільш перевантажених є Тетерівське напрямок (Бородянка, Клавдієво, Буча, Ірпінь). Про це свідчать численні скарги пасажирів, яких Укрзалізниця вперше почула, тільки з приходом нового керівника.

Не тільки Київ страждає від “перенаселеності” електричок. Деякі регіони України також мають подібну проблему. Так, “Львівська залізниця” з 2 листопада 2020 року відновила рух 4 рейсів приміських поїздів в напрямку Ковель – Заболоття і Заболоття – Ковель:

6311 – Ковель – Заболоття (08: 30/10: 02);
6312 – Заболоття – Ковель (16: 25/18: 04);
– 6313 Ковель – Заболоття (20: 23/21: 59);
– 6314 Заболоття – Ковель (05: 48/07: 30).

Брак ресурсів, яку на даний момент відчуває Укрзалізниця, не перешкода тому, щоб покращувати якість послуг з перевезення пасажирів. Збільшення кількості рейсів на потрібних напрямках, говорить про клієнтоорієнтованості команди Володимира Жмака. Це перший керівник-господарник УЗ, який говорить, що “головний клієнт – це пасажир”.

Back to top button