Україна

“Укрзалізниця” не буде в наступному році підвищувати ціни на квитки

“Укрзалізниця” не планує у 2022 році підвищувати ціни у пасажирському сполученні, середньостроково УЗ планує ініціювати перегляд тарифного регулювання з метою вийти на більш гнучку цінову політику в пасажирському сегменті, передає 1NEWS з посиланням на “Інтерфакс-Україна”.

Про це заявив директор філії “Пасажирська компанія” УЗ Олександр Перцовський.

“Поки таких рішень немає. Ми і в цьому році індексували дуже плавно. Не одномоментно, а в прив’язці до індексу споживчих цін і розтягнувши на весь рік.

Окремі послуги плануємо навіть навпаки стимулювати промо-тарифами. Наприклад, з туристичними операторами ми говоримо про те, щоб підтримати перевезення великих груп залізницею, встановивши знижки на масове резервування в залежності від розміру групи”, – пояснив Перцовський.

За його словами, УЗ середньостроково планує ініціювати перегляд тарифного регулювання з метою вийти на більш гнучку цінову політику у пасажирському сегменті.

“Що мається на увазі: поширена практика серед транспортних операторів, коли, чим раніше купуєш квитки, тим вони дешевші, а якщо в останню хвилину – тим дорожче. Це дозволить нам збільшити середню прибутковість, але при цьому дати кращу ціну окремим пасажирам, найбільш чутливим до ціни.

Як варіант зробити більше розмежування і по класах. Ще ми працюємо над можливістю зміни ціноутворення в прив’язці до відстаней “, – додав він.

За його словами, для всього цього потрібні і певні регуляторні зміни, і програмні з точки зору розбудови поточної ІТ системи УЗ.

За словами Перцовського, порівняно з 2020 роком, у 2021 році “Укрзалізниця” показала хорошу динаміку з точки зору покриття витрат доходами саме в сегменті пасажирських перевезень.

Він додав, що для подальшого поліпшення ситуації в компанії ведеться робота над введенням контрактів на суспільно значущі перевезення, оскільки багато років у УЗ залишається “величезний відсоток недофінансування” з боку місцевої влади.

“Плюс, ми активно працюємо над питанням контролю оплати за проїзд.

У передмісті, наприклад, ми пілотуєм IT-систему, яка дозволяє реалізовувати квитки онлайн або через кіоски і разові, і абонентські для пасажирів. Також переглядаємо конфігурацію турнікетною системи, щоб знизити відсоток безбілетників”, – додав Перцовський.

 

 

 

Back to top button