Укрпошта зазнала торік понад мільярд гривень збитків
Завдяки прибуткам минулих років і заходам щодо збереження готівкових коштів Укрпошта впродовж 2022 року зберігала сильні позиції ліквідності.
Укрпошта зазнала в 2022 році збитків у 1,258 млрд грн. Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський, передає пресслужба Укрпошти.
Зазначається, що 216,9 млн грн – це збитки, отримані за рахунок втрачених активів на тимчасово окупованих територіях Херсонської, Донецької та Луганської областей, ще 402,1 млн грн – через збитки від курсових різниць внаслідок коливань курсу валют.
Чистий дохід від реалізації товарів і послуг торік склав 10,3 млрд грн, що на 7,7% менше за показник 2021 року.
У 2022 році обсяги внутрішніх та експортних посилок залишилия на рівні 2021 року, а доходи від торгівлі зросли на 41,9%.
Повідомляється також, що з об’єктивних причин обсяги письмової кореспонденції у 2022 році зменшились на 53,4% проти 2021 року з поступовим відновленням до кінця 2022 року, тому доходи за цією статтею зменшились на 18,3% порівняно з 2021 роком.
У зв’язку з закриттям великої кількості друкованих видань і міграції населення на 22,4% зменшилися доходи від розповсюдження періодики.
Але, як повідомляє керівник підприємтсва, завдяки прибуткам минулих років і заходам щодо збереження готівкових коштів Укрпошта впродовж 2022 року зберігала сильні позиції ліквідності, що дозволило підтримувати операційну діяльність без дефіциту грошових коштів, виконувати свої фінансові зобов’язання і перезапустити програму капітальних інвестицій.
“Попри величезні втрати через війну, ми змогли в 2022 році зберегти команду, виконувати всі фінансові зобов’язання і навіть продовжили інвестувати в раніше розпочаті проєкти. І все це – без дотацій з державного бюджету, бо розуміємо, що він передусім має бути спрямований на підтримку наших збройних сил. Укрпошта в 2022 році зафіксувала збитки, але, враховуючи вжиті заходи, ми впевнено дивимось в 2023 рік і будемо робити все, щоб знову вийти в прибуток, одночасно продовжуючи підтримувати державу”, – зазначив Смілянський.
Нагадаємо, Укрпошта за три місяці продала марок в онлайн-магазинах на 5,3 млн грн
Воєнні марки Укрпошти: пам’ять про спротив чи інвестиція?