Україна

Українці зможуть впливати на якість послуг у ЦНАП

Уряд України прийняв постанову, завдяки якій громадяни країни зможуть впливати на якість послуг, що надаються центрами адміністративних послуг (ЦНАП). Це дозволить поліпшити доступ до адмінпослуг і розширити кількість сервісів в центрах. Про це поінформувала прес-служба Кабміну, пише 1NEWS, посилаючись на 112ua.

Зокрема, уряд вніс зміни до Положення про центри. Результатом реалізації цих змін має стати поліпшення обслуговування і комфорту для відвідувачів, відсутність черг.

“Щоб підвищити якість послуг, ЦНАПи будуть проводити моніторинг якості та публікувати результати. Крім цього, в кожному центрі можна буде знайти QR-код з формою-опитувальником для відгуків. Штат працівників, Кількість місць для очікування і площа простору в Центрах будуть формуватися, враховуючи кількість жителів територіальної громади. В результаті повинні зникнути черги. Крім того, це дозволить оптимізувати навантаження на адміністраторів”, – поділилися в Кабміні.

Крім того, в центрах адмінпослуг зможуть з’явитися додаткові сервіси, самі приміщення обіцяють зробити більш сучасними і комфортними.

“Відвідувачі зможуть скористатися адмінпослугами навіть вдома. Постановою врегульовані особливості надання сервісів “мобільний адміністратор” і “мобільний центр”. Завдяки цьому адміністратори надаватимуть послуги людям без прив’язки до офісу”, – додали в Кабміні.

Раніше прем’єр-міністр України Денис Шмигаль повідомив, що до осені 2021 року в додатку “Дія” мають з’явитися понад 200 публічних державних послуг.

Back to top button