Україна

Українці зможуть отримати до 200 гривень компенсації за неякісне електропостачання

Споживач отримує компенсацію у випадку, якщо оператор системи розподілу або електропостачальник не дотримуються встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт

За неякісне електропостачання споживач буде отримувати автоматичну компенсацію у вигляді зменшення рахунку на оплату послуг. Про це повідомила голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко, – повідомляє 1NEWS.

“Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків. Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується”, – повідомила голова Комісії.

За її словами, розмір компенсації становить від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200-600 грн – для непобутових.

При цьому голова НКРЕКП уточнила, що надавач послуг має проінформувати клієнта про надання компенсації шляхом зазначення у рахунку на оплату електроенергії, в “особистому кабінеті” споживача на офіційному веб-сайті компанії або листом на офіційному бланку.

Також Кривенко наголосила, що споживач отримує компенсацію у випадку, якщо оператор системи розподілу або електропостачальник не дотримуються встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт.

Це правило стосується видачі технічних умов на приєднання, відновлення електропостачання, перевірки лічильника, відповіді на письмові звернення, якості електричної енергії.

Джерело: УНН

Tags
загрузка...

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Close