Україна

Українці стали менше спілкуватися в соцмережах – дослідження

Українці стали більше дивитися відео і менше сидіти в соцмережах 04.12.2017 14:47 З липня 2016 по липень 2017 року в Україні збільшилося споживання відео-трафіку, а споживання соціальних мереж незначно скоротилося. Про це зазначається в дослідженні компанії Ericsson, пише 1NEWS з посиланням на Liga.net.

Згідно з ним, вирішальним фактором для вибору мобільного оператора в Україні є якість мобільного інтернету. Після цього слідує якість голосу, підтримка клієнтів і цінова політика оператора.

Українці також виявилися набагато більш чутливими до вартості тарифних планів, в той час як, наприклад, поляки більше уваги приділяють персоналізації пропозицій і першим враженням від взаємодії з оператором.

One Comment

  1. ясный перец))) ВК и однкл. запретили ))) или правительство думает у нас все поголовно англиканский знает)))

Back to top button