Україна

Українці почали частіше ходити в ресторани і купувати техніку

Українці почали частіше ходити в ресторани і купувати техніку

Фото: 1News

В Україні з початку війни почав оживати споживчий ринок

В Україні з початку війни почав оживати споживчий ринок – українці почали менше витрачати на їжу й ліки, натомість купують одяг, техніку і відвідують кафе й ресторани.

 

У квітні і першій половині травня збільшилися обсяги безготівкових оплат покупок у мережах електроніки і побутової техніки і закладах харчування. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку.

 

Для порівняння, у перший місяць війни переважна частина безготівкових оплат за товари й послуги припадала на продукти і медикаменти.

 

Зокрема, у першій половині травня частка оплати покупок продуктів харчування в мережі терміналів ПриватБанку знизилася з 56% до 52% від загального обсягу витрат, а обсяги оплати покупок у мережах аптек – з 12,5% до 8%.

 

Водночас частка оплат у кафе і ресторанах першої половини травня порівняно з березнем зросла з 2,5% до 4,3%, у магазинах одягу і взуття – з 6% до 7,5%, а в мережах електроніки і побутової техніки – з 5% до 6,5%.

 

За кількістю працюючих торгових терміналів, а відвовідно – і самих торгових точок, лідерами з відновлення ринку стали магазини одягу і взуття. Якщо на початку березня не працювало понад 80% магазинів цього сегмента, то в травні відновили роботу 65% точок.

 

Ресторанний сервіс упав з початком війни на 81%, але зараз відновився вже на 45%, магазини техніки й електроніки після зниження кількості точок з початком війни на 67% у травні відновилися на 44%.

 

 

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Back to top button