Україна

Український ринок покидає ще один сервіс доставки їжі

Menu Group розглядає 2 варіанти подальшого розвитку подій - продаж компанії або її закриття

Компанія Menu Group, яка керує сервісами доставки їжі Menu.ua та Eda.ua – заявила, що йде з українського ринку.

Про це розповів засновник і СЕО Menu Group Ваган Керобян, – повідомляє 1NEWS.

За його словами, рада директорів компанії ухвалила рішення про зупинку інвестицій в Україну та розглядає 2 варіанти подальшого розвитку подій – продаж компанії або її закриття. А остаточне рішення з цього приводу ухвалять 8 червня.

“Ми вийшли в кінці червня 2019 року, “купивши” Eda.ua за близько 1 млн доларів шляхом обміну акцій. Після цього ми інвестували в розвиток сервісів в Україні – Eda.ua і Menu.ua – більше 1,5 млн доларів Сюди входять також витрати на погашення боргів, які були у Eda.ua.

Свій сервіс Menu.ua запустили в жовтні 2019 року, стартувавши з Києва. У лютому цього року він почав роботу в Дніпрі. Кількість партнерів ресторанів в цих двох містах було близько 200. Зараз Menu займає менше 1% ринку доставки їжі. Велика частина (понад 50%) знаходиться в руках ресторанів, у яких є власна служба доставки”, – зазначив Керобян.

Він підтвердив інформацію, що у Menu Group є заборгованість перед деякими партнерами у розмірі 220 тисяч доларів.

“У нас дійсно є заборгованість перед деякими партнерами у розмірі 220 тисяч доларів, через це частина з них припинила роботу з нами”, – сказав Кегобян.

За його словами, усі борги перед партнерами погасять протягом кількох місяців.

“Коли трапилася ситуація з коронавірусом, ми зрозуміли, що для подальшого розвитку в Україні у нас немає необхідних ресурсів. Так, було суттєве зростання у Вірменії і Білорусії – на 50%, це за лютий і березень.

Ми потрапили в 1% компаній у всьому світі, у яких росли продажі під час карантину. В Україні теж був незначний ріст, але в той же час компанія була збитковою – щомісяця ми інвестували більше 100 тисяч доларів в зростання бізнесу”, – додав CEO Menu Group.

“Потенційні покупці – це супер-гучні імена, стратегічні інвестори працюють в Україні. Всі ці компанії хочуть стати е-commerce гравцями. Імен розголошувати не можу, але один з потенційних покупців – це одна з найбільших мереж супермаркетів в Україні. Якщо угода відбудеться, то на ринку України з’явиться третій, досить сильний гравець в сегменті доставки їжі”, – додав Кегобян.

Джерело: Retailers

Tags

Останні новини

Back to top button
Close