Україна

Український ринок інтернет-реклами визнали найдинамічнішим у Європі

За обсягом зростання витрат на інтернет-рекламу за останній рік Україна виросла на 28%

Згідно з дослідженням про ринок інтернет-реклами AdEx Benchmark 2019, український ринок виявився найбільш динамічним в Європі за останні чотири роки.

Про це повідомляє 1NEWS.

За підсумками 2019 року обсяг європейського ринку інтернет-реклами перевищив 64 млрд євро і виріс на 12,3% в порівнянні з 2018 роком, йдеться в звіті Європейського Бюро інтерактивної реклами (IAB Europe).

У десятці лідерів за динамікою зростання ринку за останні чотири роки — 9 країн з Центральної та Східної Європи. Перше місце за цим показником посіла Україна з мультиплікатором 2.09.

За обсягом зростання витрат на інтернет-рекламу за останній рік Україна виросла на 28%, трохи поступившись Сербії, яка за аналогічний період зросла на 28,4%. Також до п’ятірки лідерів увійшли Білорусь (25,2%), Хорватія (22,3%) і Туреччина (19,1%).

Країни Центральної та Східної Європи також виявилися серед лідерів по зростанню витрат на пошукову рекламу. За цим показником Україна виросла на 35,1% в порівнянні з минулим роком і опинилася на другому місці за динамікою зростання. Найпомітніше зросла Білорусь, де витрати на цей вид реклами виросли на 36,4%. На третьому місці опинилася Сербія (26,4%), на четвертому Хорватія (24,7%), а на п’ятому — Чехія (23%).

За даними звіту AdEx Benchmark 2018, об’єм ринку інтернет-реклами в Україні в 2018 році склав 475 мільйонів євро. Цей показник був 19 серед європейських країн. За об’єктом ринки України випередила Угорщину, Словаччину та Білорусь.

Відзначається, що минулий рік став першим, коли ринок онлайн-реклами вперше перевершив інші медіа. Ринок реклами в інших медіа автори звіту оцінили в 63,7 млрд євро.

Також автори звіту з’ясували, що в 2019 році мобільна реклама вперше перевершила десктопну. Відзначається зростання частки відео-реклами, яка виросла на 30% до майже 10 млрд євро. Такий помітний ріст відбувся, в тому числі і за рахунок out-stream video (Відеореклами для мобільних пристроїв).

У зв’язку з пандемією коронавірусу аналітики очікують скорочення європейського рекламного ринку на 16,3% (включаючи Британію). Водночас очікується, що онлайн-рекламу економічний спад торкнеться меншою мірою, і витрати на неї скоротяться на 5,5%, в порівнянні з більш сильним скороченням на 21,3% для інших медіа.

Джерело: НВ

Tags

Останні новини

Back to top button
Close