Україна

Український олігарх відмовився від популярного бренду

Юрій Косюк вирішив відмовитися від використання логотипу "Наша Ряба"

Голова правління агрохолдингу “Миронівський хлібопродукт” (МХП) Юрій Косюк вирішив відмовитися від використання логотипу “Наша Ряба”.

Замість цього використовуватимуть логотип “Та сама курочка”, – інформує 1NEWS.

“Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив наразі відмовитися від використання логотипу “Наша Ряба” на нашій продукції”, – написав він у соцмережі.

Як повідомлялося, інвестиційна компанія In Venture у серпні 2021 року проаналізувала динаміку зміни вартості українських брендів. За її даними, вартість бренду “Наша Ряба” агрохолдингу “МХП” у 2020 році знизилася на 15,3% порівняно з 2019 роком – до $160 млн.

Бренд посів 10-те місце у рейтингу найдорожчих торгових марок України.

“МХП” – найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині.

Засновником і мажоритарним акціонером “МХП” є український бізнесмен Юрій Косюк.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Back to top button