Українські політики витратили на рекламу у Facebook понад 150 мільйонів гривень
Найстрімкіше росли витрати зі сторінок, які рекламували партії
З початку року і до дня місцевих виборів сторінки у Facebook, які платили за суто політичну рекламу за та проти партій/кандидатів, вклали у поширення дописів щонайменше 5,7 млн доларів, або близько 154 млн гривень.
Про це розповідає 1NEWS.
Найстрімкіше росли витрати зі сторінок, які рекламували партії. Якщо за перші 6 місяців витрати на поширення реклами з партійних сторінок становили менше 90 тисяч доларів, то у жовтні вони перевищили 1,4 млн доларів.
У ТОП-20 сторінок за витратами потрапили сторінки партії “За майбутнє” (з травня по жовтень витратила майже 170 тисяч доларів), “Нашого краю” (166 тисяч доларів на рекламні дописи), “Слуги народу” та інші.

Партійні сторінки від початку року до дня виборів вклали у рекламу на Facebook майже 2,3 млн доларів.
Із власних сторінок кандидати від партій витратили понад 1,8 млн доларів.
Лідер за витратами серед партій – “Слуга народу” (880 тис. доларів, у сумі враховані всі партійні сторінки в різних областях, сторінки партійців та сторінки-медіа й інші, які рекламували дописи на підтримку партії; загалом агітацію за СН та її кандидатів розміщували щонайменше 319 сторінок).

Друга сходинка у партії “За майбутнє” (704 тис. доларів із 96 сторінок) та “ЄС” (402 тис. доларів зі 157 сторінок).

Джерело: Громадський рух “Чесно”