Українські політики та партії витратили понад 500 000 доларів на політичну рекламу у Facebook
Десять найбільших рекламодавців сплатили 98 406 доларів за трансляцію 1 356 дописів політичного змісту
Українські політики та партії у серпні сумарно витратили від 425 469 до 576 345 доларів на політичну рекламу у соціальних мережах.
Десять найбільших рекламодавців сплатили 98 406 доларів за трансляцію 1 356 дописів політичного змісту, – інформує 1NEWS.
Так, за даними Громадянської мережі, найбільше сплатила політична партія “За майбутнє” – $22 520. Другою за активністю була партія “Слуга народу” – $11 641.
Партія “Наш край” заплатила за політичну рекламу $10 481, “Перемога Пальчевського” – $10 431.
“Издание Лица” інвестувало в агітацію у соцмережах $8026, партія “Пропозиція” витратила на платні промо $7779, сторінка “Polit Online” – $7300.
Кандидатка від “Слуги народу” на посаду мера Києва Ірина Верещук заплатила за агітацію у соцмережах $7273.
Партія “Голос” витратила $6604.
Закриває рейтинг найщедріших рекламодавців публічна сторінка експрем’єр-міністра Володимира Гройсмана. На її рекламу в соцмережах було витрачено $6451.
Джерело: Опора