Україна

У столиці планується реконструкція двох площ

Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху» оголосило тендери на розробку проєктів і кошторисів реконструкцій площі Перемоги та Амурської площі, повідомляє 1NEWS з посиланням на «Хмарочос».

Очікувана вартість кожного з проєктів – 6 мільйонів гривень.

Так, розробники обох проєктів муситимуть спершу зробити моделювання транспортних потоків і створити картограму розподілу інтенсивності на перехрестях.

Щодо облаштування пішохідної інфраструктури, вимоги до проєктувальників передбачають, зокрема:

покриття з безфаскової плитки;
вільне пересування людей з інвалідністю і тактильну плитку;
пониження бордюрів в один рівень із проїздною частиною по всій ширині переходів; підвищені переходи;
безперервні тротуари – тобто підвищення проїзної частини на виїздах з вулиць до рівня тротуару;
водовідведення на пішохідних переходах, велопереїздах і зупинках громадського транспорту;
додаткове LED-освітлення пішохідних переходів і прилеглих тротуарів у темну пору доби;
підвищені острівці безпеки;
антипаркувальні стовпчики та боларди;
звуження проїзної частини в місцях пішохідних переходів за допомогою напрямних острівців.
водночас передбачається встановлення оцинкованої пішохідної направляючої огорожі.

У частині велосипедної інфраструктури проєкт передбачає:

велодоріжки з асфальтобетонним покриттям;
велопарковки;
дублюючі світлофори для велосипедистів;
облаштування стійок (підніжок) для велосипедистів для зручнішого очікування на переході;
можливість прибирання велодоріжок від снігу комунальною технікою;
розділові смуги між велодоріжкою і тротуаром завширшки 25 сантиметрів, виконані з колотої бруківки;
ліхтарі ставити поза межами тротуарів і велодоріжок; підняття велопереїздів до рівня тротуару; додаткове освітлення велосипедних доріжок;
передбачається також врахувати напрацьовані рішення сектору розвитку веломережі Департаменту транспортної інфраструктури та прив’язати велодоріжки до до існуючої і запланованої велоінфраструктури.

Для громадського транспорту проєкти мають передбачати:

кассельські бордюри на зупинках;
ширші смуги для громадського транспорту,
а також міцніше покриття на зупинках для запобігання утворенню напливів та колійності.

 

 

 

 

Back to top button